واکنش‌های هنرمندان به مناسبت شهادت سید ابراهیم رئیسی + عکس

هنرمندان همچون چهره‌های شناخته شده دیگر در صفحات مجازی خودشان نسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و تیم همراه‌شان در سانحه بالگرد هوایی ورزقان، واکنش نشان دادند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور به‌همراه آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه در اثر سقوط بالگرد به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید:

سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه به شهادت رسیدند

به همین مناسبت بسیاری از چهره‌های شناخته شده در صفحات مجازی خودشان اختصاص دادند؛ محمود رضوی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون که این روزها سریال «موسی(ع)» را در دست تهیه دارد در صفحه مجازی خودش نوشت: «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً» خداقوت و خسته نباشید.

رئیسی

آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه خودش با نمایش تصویری از شهدای سانحه بالگرد هوایی ورزقان، نوشت: رئیس‌جمهور هر کشور در صحنه‌های بین‌المللی نماد کشور و نماینده رسمی مردم آن کشور است. به همین دلیل احترام به او، احترام به نماد و هویت ملی است.

رئیسی

احمد ایراندوست بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری از رئیس‌جمهور شهید و عبارت «انا لله و انا الیه راجعون» به این اتفاق واکنش نشان داد.

رئیسی

حامد سلطانی مجری تلویزیون با نمایش تصویری از شهدای حادثه بالگرد هوایی ورزقان نوشت: «مرد میدان‌ها نمیرد پشت میز».

رئیسی

محیا دهقانی بازیگر سینما و تلویزیون و آزیتا موگویی از هنرمندان کشورمان در صفحات مجازی با اعلامِ خبر شهادت رئیس‌جمهور به این اتفاق هولناک واکنش نشان دادند.

رئیسی

کد خبر: 1231239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =