ترکیب احتمالی تراکتور مقابل ملوان

تیم فوتبال تراکتور تبریز امروز در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) مقابل ملوان بندرانزلی صف‌آرایی خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز (سه‌شنبه) از ساعت ۲۰ در ورزشگاه بدون تماشاگر یادگار امام (ره) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جدایی ۲ ستاره خارجی از تراکتور

با توجه به اینکه هواداران تراکتور در این دیدار محروم هستند شاید این دیدار در ورزشگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی تبریز شود.

هر دو تیم شرایط خوبی در هفته‌های گذشته نداشتند، انزلی‌چی‌ها هفته گذشته با یک گل نتیجه را به مس رفسنجان واگذار کردند و در ۵ هفته گذشته نتوانستند بردی داشته باشند و تنها ۲ امتیاز بدست آورده تا با ۴۰ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار بگیرند.

تراکتور نیز هفته گذشته با تساوی بدون گل مقابل پیکان متوقف شد؛ تی‌تی‌ها بعد از حذف از جام حذفی امیدوار هستند بتوانند رتبه سوم را بدست بیاورند تا در صورت قهرمانی سپاهان یا مس رفسنجان در جام حذفی بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان سطح دوم را بدست آورند. تراکتور در حال حاضر با اختلاف ۳ امتیاز نسبت به سپاهان با ۴۸ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد.

این دیدار برای قوهای سپید انزلی از یک نظر دیگر حیثیتی محسوب می‌شود، زیرا ملوان نزدیک به ۱۳ سال است که نتوانسته مقابل تراکتور به برتری دست پیدا کند و حالا انزلی‌چی‌ها با توجه به فرم خیلی خوبی که در این فصل دارند، امیدوارند تا این طلسم شکسته شود.

آخرین برد ملوان مقابل تراکتور به ۲۹ بهمن ماه سال ۱۳۸۹ و در جریان دیدار برگشت لیگ دهم برمی‌گردد، جایی که شاگردان فرهاد پورغلامی موفق شدند با بریس (۲ گل) محمد نزهتی، تراکتورِ تحت هدایت فراز کمالوند را مغلوب کنند. دیدار رفت دو تیم نیز با تساوی بدون گل در انزلی به پایان رسید.

تراکتور در این دیدار سیامک نعمتی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. مهدی عبدی، محمد قنبری و محمد آقاجان‌پور نیز که به دلیل مصدومیت فصل را از دست داده‌اند و غایبین تی‌تی‌ها در این دیدار هستند.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد حمید مطهری تیمش را با آرایش ۳-۳-۴ روانه میدان کند. حسین پورحمیدی در چهارچوب دروازه قرار می‌گیرد و به دنبال ثبت هجدهمین کلین‌شیت فصل خود است. شجاع خلیل‌زاده بعد از یک جلسه غیبت یک‌بار دیگر در کنار عارف آقاسی زوج خط دفاعی را تشکیل می‌دهند.

مهدی شیری در جناح راست و محمد نادری در جناح چپ، خط دفاعی تراکتور را تکمیل می‌کنند. سیدمهدی حسینی، صفا هادی و ریکاردو آلوز مثلت خط میانی را تشکیل می‌دهند؛ جایی که به نظر می‌رسد صفا هادی عقب‌تر از ریکاردو و حسینی به عنوان تک هافبک‌ دفاعی این تیم، در میانه میدان بازی کند. گوستاوو واگنین در جناح راست و مهدی هاشم‌نژاد در جناح چپ، پشت سر رحمان جعفری ۱۱ بازیکن منتخب مطهری را برای این دیدار تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و صفا هادی.


کد خبر: 1232169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =