کسانی که می‌خواهند دولت را ناکارآمد نشان دهند، رسوا می‌شوند

در جریان ثبت‌نام برای انتخابات ریاست جمهوری عده‌ای می‌خواهند با ناکارآمد نشان دادن دولت خود را به دیگران ثابت کنند که قطعاً رسوا خواهند شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در نماز جمعه این هفته ١١ خرداد که در مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد، با اشاره به شخصیت امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام تقوا را با همه وجود به ما نشان داد و با خدا معامله کرده بود. بنابراین با دشمنان به ستیز پرداخت و هیچ واهمه‌ای از دشمن نداشت.

امام جمعه قزوین گفت: ایشان بصیرتی داشت که آینده دور را می‌دید، شکستن کاخ‌های ستم شرق و غرب را دید و حمایت از محرومان وجه دیگری از همت او بود و صدور معارف اسلامی و عقاید مکتب عصمت و طهارت مد نظرش بود.

وی ادامه داد: نجات مستضعفان و صدور انقلاب اسلامی به جهان هدف جدی امام راحل ما بود و نامه‌ای که رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکایی ارسال فرمودند ادامه همین دیدگاه است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز مبارزات دانشجویی در آمریکا وجود دارد و نامه رهبر انقلاب به این معنا است که ما پای این مبارزه ایستاده‌ایم، نامه‌ای که ٨ سال پیش رهبر انقلاب به جوانان غربی نوشته بودند نیز در همین راستا بود و ایشان با بلند نظری امروز را می‌دیدند.

وی با اشاره به نقطه نظرات امام خمینی (ره) بیان کرد: وحدت کلمه و برادری جزو موضوعات مورد تأکید امام بود و ایشان تلاش کرد در برهه خاصی از تاریخ دل‌ها را به هم نزدیک کند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: امام خمینی (ره) مبارزه با اسرائیل را به عنوان یکی از راه‌های جدی پیش روی خود می‌دید و مردم را به آن تشویق می‌کرد، او به ساخت کشور اصرار داشت و نشان دادن حقیقت دین به جهان مد نظرش بود و می‌بینم درباره فلسطین موضوعی که قبلاً دست نیافتنی بود امروز طلیعه فجر خداوند در آن نمایان است.

وی با اشاره به وقایع خونین قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: قیام ١۵ خرداد اتفاق بزرگی است که طی آن بسیاری از افراد دستگیر و یا به شهادت رسیدند و همواره هم اتفاقات از این دست را تجربه می‌کنیم و تنها خدا می‌داند در دل‌های ما چه گذشته اما این رخداد برای ملت به امر بزرگ استقلال و آزادی منتهی شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اشاره کرد و گفت: هر کسی الان به میدان خدمت می‌آید باید با دقت به او و برنامه‌اش نگاه کنیم، ما باید بصیرت داشته باشیم که انسان اهل خدمت و کار و کوشش و اهل بیتی (ع) و خستگی‌ناپذیر را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: امروز در ثبت‌نام‌های ریاست جمهوری می‌بینیم عده‌ای تلاش می‌کنند با ناکارآمد نشان دادن دولت قبل و شایعه پراکنی برای خود دستاوردی ایجاد کنند اما به یاری خداوند این نیرنگ‌ها رسوا خواهد شد.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به وضعیت نوار غزه خاطرنشان کرد: شکست و رسوایی در جنگ در حالی بر اسرائیل سایه افکنده که این‌ها مانور پیروزی می‌دادند ولی رزمندگان مقاومت در روزهای اخیر از این رژیم کشته و اسیر و مجروح گرفته‌اند.

امام جمعه قزوین در پایان تصریح کرد: امروز رژیم صهیونیستی در عرصه بین‌المللی به لحاظ سیاسی شکست خورده و بین خودشان اختلاف دارند، نفرت روز افزون جهانی بین ملت‌های دنیا علیه آن‌ها وجود دارد، فشار اقتصادی، انزوای بین‌المللی و حمایت جهانی از حکم بازداشت نتانیاهو در صدد اجرا است و اینها بخشی از خواری این رژیم کودک‌کش است.

خبرنگار: حدیثه کاظمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1232648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =