الیاس نادران: با شعار «نجات اقتصاد ایران» پا به عرصه گذاشتم

یکی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز؛ الیاس نادران صبح دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

بیشتر بخوانید؛

متن و حاشیه آخرین روز ثبت‌نام داوطلبان کاندیداتوری ریاست‌جمهوری

وی در جمع خبرنگاران گفت: با شعار «نجات اقتصاد ایران» پا به این عرصه گذاشتم.

نماینده ادوار مجلس در ادامه تصریح کرد: ۲۰ سال در انتخابات های مختلف به عنوان مشاور اقتصادی نامزدها توصیه هایی را به آنها داشتم اما در عمل اجرا نکردند و اقتصاد کشور به نقطه مطلوب خود نرسید از این رو احساس تکلیف کردم تا خودم آستین بالا زده و وارد صحنه شوم.

وی افزود: بنا را بر این دارم تا طبق قانون اساسی، تأمین راهبردها و نیازهای اساسی مردم که در اجرا با اشتباه مواجه شده را سرلوحه قرار دهم. هیچ کدام از شخصیت های سیاسی از من دعوت نکرده اند و مستقل وارده شده ام از این رو مدیون هیچ کس نیستم. اتکایم بعد از خداوند به عامه مردم است و بنا دارم رئیس جمهور مردم باشم و نه احزاب و جریانات سیاسی که نظام مدیریتی کشور را بین خود دست به دست می کنند.

نادران در پایان گفت: نظام ارزی کشور در بودجه ۱۴۰۱ اصلاح شود اما در جلسات فرامجلسی تصمیماتی گرفته شد که باعث شد امروز تورم به کشور تحمیل شود و اهداف تعریف شده اجرا نشود و ناترازی های ارزی در کشور ایجاد شد. نظام معیشتی مردم برهم خورد و اهداف تعیین شده، جز پول پاشی هیچ اثری نداشت از این رو می خواهم رویه را اصلاح کنم.

به گزارش ایسکانیوز، نادران در کارنامه خود سابقه نمایندگی دوره‌های هفتم، هشتم، نهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس را دارد.

وی نخستین داوطلب حضور در عرصه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز پایانی ثبت نام ها بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1232787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =