تصادف اتوبوس پاکستانی‌ها با کامیون در آزادراه کاشان ـ نطنز

رئیس اورژانس کاشان از مصدومیت ۶ تبعه پاکستان در تصادف اتوبوس با کامیون در محور کاشان- نطنز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز مهرداد فرزندی‌پور ضمن اشاره به برخورد اتوبوس با یک دستگاه کامیون اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۴:۳۴ بامداد دوشنبه چهاردهم خرداد ماه به مرکز ارتباطات اورژانس اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید

جان‌باختن دختر ۷ ساله در اثر برخورد با قطار در شریف‌آباد

وی با بیان اینکه این حادثه در اتوبان نطنز - کاشان حدود سه کیلومتر بعد از مجتمع سان آرا رخ داد، افزود: در اثر برخورد اتوبوس با کامیون پنج نفر از سرنشینان اتوبوس که از اتباع کشور پاکستان بودند دچار مصدومیت شدند.

رئیس اورژانس کاشان ابراز داشت: مصدومان پس از اقدامات درمانی اولیه توسط سه دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس کاشان به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند و راننده کامیون با رضایت شخصی حاضر به انتقال نشد.

وی با بیان اینکه حال یکی از مصدومین تصادفی یک دستگاه اتوبوس با کامیون نامساعد گزارش شده است، گفت: علت حادثه از سوی عوامل راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است و علت موضوع از سویی کارشناسان بررسی می‌شود.

فرزندی‌پور با بیان اینکه رانندگان نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام ورزند، تصریح کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی رانندگان و سرنشینان خودرو است و از این لازم است رانندگان نسبت به رعایت این قوانین اهتمام ورزند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1232794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =