کنعانی: رژیم جنایتکار صهیونیست به زانو درخواهد آمد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی و مشکل قحطی در غزه تصریح کرد: بی‌تردید ملت مظلوم اما مقاوم فلسطین به‌رغم همه دردها و رنجهای بی‌شمار و دلخراش، رژیم جنایتکار اسرائیل را به زانو در خواهد آورد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به کمبود آب و مشکل قحطی در غزه در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: کنار کشتار جمعی روزمره، از بین رفتن تقریباً همه مراکز بیمارستانی، فقدان دارو و تجهیزات پزشکی، کمبود بسیار شدید مواد غذایی و سوخت و از کار افتادن ژنراتورهای تولید برق در نوار غزه، اکنون بی‌آبی هم به دیگر مشکلات ساکنان غزه آن هم در گرمای شدید هوا اضافه شده است.

بیشتر بخوانید:

کنعانی: هیچگونه خللی در حمایت موثر ایران از فلسطین ایجاد نخواهد شد

وی همچنین نوشت: "آنروا" می‌گوید؛ اکنون بی‌آبی هم به مشکل قحطی در غزه افزوده شده است و به‌دلیل کمبود سوخت و "از کار افتادن تأسیسات حیاتی غزه"، مردم ناگزیر از طی مسافتی طولانی در گرمای شدید و ایستادن در نوبت دریافت آب هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: بی‌تردید ملت مظلوم اما مقاوم فلسطین به‌رغم همه دردها و رنجهای بی‌شمار و دلخراش، رژیم جنایتکار اسرائیل را به زانو در خواهد آورد و تسلیم و شکست، سرنوشت محتوم اشغالگران بی‌ریشه است.

وی در آخر خاطرنشان کرد: اما ننگ و رسوایی بر پیشانی حامیان رژیم و نیز سکوت‌کنندگان مقابل این‌همه جنایت برای همیشه تاریخ نقش خواهد بست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1232990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =