انهدام ۲ باند بزرگ جعل اسناد دولتی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از انهدام ۲ باند بزرگ سازمان یافته جعل اسناد و مدارک دولتی در کرمانشاه و دستگیری ۱۴ نفر از اعضای این باندها خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی و پلیس فتا از فعالیت باندهای سازمان یافته در زمینه جعل اسناد هویتی و مدارک شناسایی در کرمانشاه، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات شبانه‌روزی خود موفق به شناسایی ۲ باند سازمان یافته در رابطه با جعل اسناد دولتی شده و طی عملیات‌هایی منجسم و مقتدرانه ۱۴ عضو آن‌ها را دستگیر نمودند.

سردار حاجیان افزود: در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند بیش از ۳ هزار سند و مدرک جعل شده و اوراق هویتی جعلی که به گفته متهمان برای برخی از آن‌ها تا مبلغ ۱۹۰ میلیون ریال هم وجه دریافت شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: حوزه فعالیت اعضای باندهای متلاشی شده حتی به خارج از استان کرمانشاه هم کشیده شده بود و از استان‌های دیگر نیز سفارش دریافت کرده بودند.

وی یادآوری کرد: با اقدام به موقع ماموران پلیس آگاهی و فتا در شناسایی و دستگیری اعضای باند جعل اسناد دولتی، مبلغ ۲۶۰ میلیارد ریال نیز در حساب بانکی آن‌ها مسدود شده است.

سردار حاجیان در پایان با اشاره به شناسایی و مسدود شدن بیش از ۱۰۰ گروه در فضای مجازی که متعلق به باندهای سازمان یافته جعل اسناد و مدارک دولتی و اوراق شناسایی می‌باشد، از مسدود شدن آن‌ها خبر داد و گفت: افرادی هم که متقاضی اسناد جعلی هستند تحت تعقیب قرار دارند، چرا که استفاده از آن‌ها جرم بوده و قطعا با این افراد نیز برخورد خواهد شد.

انتهای خبر/

کد خبر: 1233190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =