با اشد مجازات با عاملان ناامنی برخورد شود

امام جمعه آبادان: دفاع از امنیت وطن، توفیقی گرانبها برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش مردم و میهن عزیزمان نهاده‌اند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان؛ صبح امروز و در پی شهادت استوار دوم حمودی،شهید راه امنیت، امام جمعه شهرستان آبادان، حجت‌الاسلام غبیشاوی همراه با فرمانده انتظامی شهرستان آبادان سرهنگ کیومرث کشوری با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان خرمشهر مراتب تبریک و تسلیت خود را به فرمانده انتظامی و کلیه کارکنان آن فرماندهی ابراز داشتند.

در این دیدار امام جمعه آبادان خطاب به سرهنگ سهرابی فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: به مصداق کلام گهربار امام راحل « شهادت، هنر مردان خداست» و افتخار دفاع از امنیت وطن، توفیقی گرانبها برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش مردم و میهن عزیزمان نهاده‌اند.

وی شهادت مظلومانه استوار دوم علیرضا حمودی، فرزند دیار خوزستان و خدمتگزار در نیروی انتظامی خرمشهر را به ساحت حضرت امام عصر «عج»، رهبر معظم انقلاب اسلامی «مد ظله العالی»، مجموعه فرماندهی انتظامی و عموم مردم خوزستان، خصوصا مردم شهید پرور خرمشهر و اهالی شریف دیار دشت آزادگان (محل سکونت شهید) و خانواده این شهید سرافراز، تبریک و تسلیت گفت.

امام جمعه آبادان شهادت پلیس جوان را سبب اندوه دلها و جان‌های عموم مردم و شهروندان دانست سپس تاکید کرد: مدافعان امنیت در فرماندهی انتظامی خرمشهر مانند همیشه برای برقراری نظم، آرامش و امنیت شهر و جامعه خود سینه سپر کردند تا اشرار، اراذل و مخلان نظم و امنیت عمومی نتوانند خدشه‌ای بر آن وارد کنند.

امام جمعه آبادان در خاتمه از دستگاه قضایی خواست با اشد مجازات با عاملان ناامنی، سارقان و هنجنارشکنان برخورد نماید تا از این پس شاهد تکرار چنین وقایع تلخی نباشیم.

در این دیدار سرهنگ کشوری فرمانده انتظامی آبادان ضمن ابراز همدردی با همرزمان خود در خرمشهر گفت: در آبادان و خرمشهر مرزی وجود ندارد و ما امنیت خرمشهر را امنیت خود می‌دانیم و خوشبختانه تعامل سازنده‌ای در راستای ارتقای امنیت عمومی دیار اروند وجود دارد و از این رو ماموریت‌ها و عملیات‌های مشترکی بین پلیس خرمشهر و آبادان در برخورد قاطعانه با سارقان و عاملان نامنی اجرایی شده است.

در خاتمه سرهنگ سهرابی از حضور حجت‌الاسلام غبیشاوی امام جمعه آبادان، سرهنگ کشوری فرمانده انتظامی آبادان و هیئت همراه تشکر کرد و اظهار داشت: خون این شهید بزرگوار و دیگر شهدای امنیت عزم پلیس را بر ادامه خدمت به مردم با اقتدار بیشتر جزم کرده و اجازه جولان به عاملان ناامنی را هرگز نخواهیم داد.

گفتنی است شهید راه امنیت استوار دوم "علیرضا حمودی" در تاریخ ۱۴خردادماه سال جاری در درگیری با سارقان در شهرستان خرمشهر به فیض شهادت نائل آمد.

خبرنگار: سیده صدیقه موسوی
انتهای خبر/

کد خبر: 1233606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =