دستگیری ۱۰۰ معتاد متجاهر و قاچاقچی در رودسر

به گفته فرمانده انتظامی رودسر، در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان رودسر، ۶۳ معتاد متجاهر و ۳۷ قاچاقچی و خرده‌فروش موادمخدر، جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ سیدجلال‌الدین جوانمردی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعتیاد یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد آن مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: پلیس در راستای وظیفه ذاتی خود برای برقرار نظم و امنیت با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

جزییات مرگ دردناک ضحا در حمله سگ ولگرد + عکس

وی با اشاره به پایش همیشگی شهرستان توسط فراجا گفت: به منظور مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت برخورد با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر به مدت سه روز در سطح شهرستان رودسر اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به دستگیری ۶۳ معتاد متجاهر و ۳۷ قاچاقچی و خرده‌فروش موادمخدر در این مدت و تحویل آن‌ها به مرجع قضائی افزود: از این افراد ۱۹۵ گرم تریاک، ۱۰۴ گرم شیره تریاک، ۶۳ گرم سوخته تریاک، ۱۱۱ گرم حشیش، ۳۳ گرم شیشه و ۲۴۲ گرم سایر موادمخدر کشف شد.

جوانمردی با تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها از همه شهروندان خواست، برای ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود ضمن همکاری با پلیس هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1233964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =