وضعیت هوای ۴ منطقه تهران نارنجی شد

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص آلودگی هوا در 4 منطقه تهران نارنجی شده است. 

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، این در حالی است که در شاخص آلودگی هوادر تهران در حال حاضر روی عدد ۷۸ قرار دارد و کیفیت هوا قابل قبول است. با این وجود تهران در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت شاخص ۱۳۶ کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرد و امروز کیفیت هوا قابل قبول است و شاخص آلودگی هوا روی عدد ۷۸ قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

هواشناسی ایران / رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها

با وجود ثبت میانگین هوای قابل قبول در پایتخت، ایستگاه‌های شهرری در منطقه ۲۰ با عدد ۱۲۴، شهرداری منطقه ۱۹ با عدد ۱۱۲، میدان فتح در منطقه ۹ با عدد ۱۲۳ و شهرداری منطقه ۱۵ با عدد ۱۲۰ در وضعیت نارنجی و هوای ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارند. اما سه ایستگاه اقدسیه در منطقه یک شاخص ۴۹، سرخه حصار در منطقه ۱۳ عدد ۳۳ و میدان امام خمینی در منطقه ۱۲ عدد ۴۵ هوای پاک را نشان می‌دهند.

در حال حاضر در ۱۶ ایستگاه شامل پونک در منطقه پنج با شاخص ۵۶، پیروزی در منطقه ۱۳ با شاخص ۸۳، ستاد بحران در منطقه ۷ با شاخص ۷۲، شادآباد در منطقه ۱۸ با شاخص ۹۱، شریف در منطقه ۲ با شاخص ۸۸، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۷۳، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۷۸، گلبرگ در منطقه هشت با شاخص ۵۱، مسعودیه در منطقه ۱۵ با شاخص ۵۹، پارک رازی در منطقه ۱۱ با شاخص ۹۵، پارک شکوفه در منطقه ۱۴ با شاخص ۹۹، پاسداران در منطقه ۳ با شاخص ۸۳، دانشگاه شهید بهشتی در منطقه یک با شاخص ۵۲، دانشگاه علم و صنعت در منطقه ۴ با شاخص ۵۲، ژئو فیزیک در منطقه ۶ با شاخص ۸۶ و شهرک چشمه در منطقه ۲۲ با شاخص ۷۹ هوای قابل قبول را به ثبت رسانده‌اند.

بر اساس روزشمار شاخص آلودگی هوا، تهران از ابتدای سال تا امروز ۵ روز هوای پاک، ۹۱ روز هوای قابل قبول، ۲۲ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز ناسالم را تجربه کرده و این در حالی‌ست که در مدت مشابه سال قبل مردم پایتخت ۸ روز پاک، ۸۷ روز قابل قبول، ۲۳ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز هوای ناسالم را تجربه کرده‌اند.

در یک هفته اخیر چهار روز هوای قابل قبول و سه روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در جداول شرکت کنترل کیفیت هوای تهران به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1236970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =