۹۲۷ شعبه اخذ رأی در خراسان‌شمالی پیش بینی شد

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: ۹۲۷ شعبه اخذ رای شامل ۶۱۳ شعبه ثابت و ۳۱۴ شعبه سیار پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، حسن ناهیدی در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار کرد: در استان خراسان شمالی در راستای برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در کشور، هیئت‌های اجرایی استان شکل گرفته اند و ارکان اجرایی انتخابات در استان مهیا شده است.

وی همچنین اعلام کرد: در استان ۹۲۷ شعبه اخذ رای شامل ۶۱۳ شعبه ثابت و ۳۱۴ شعبه سیار پیش بینی شده اند که از این تعداد ۴۳۲ شعبه در مناطق شهری و ۴۹۵ شعبه در نواحی روستایی مستقر خواهند شد.

ناهیدی بر کار جدی، مداوم، پرانرژی برای خلق حماسه در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: نقش و فعالیت دقیق‌تر رسانه‌ای و فضای مجازی، استفاده از ظرفیت نخبگان برای تبیین و انتقال اهمیت بالای انتخابات تاثیرگذار خواهد بود.

وی در ادامه عنوان کرد: مشارکت بالا در انتخابات پیش رو در واقع تکمیل کننده حماسه حضور مردم در حماسه تشییع و بدرقه شهدای خدمت خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی افزود: انتخابات یکی از رویدادهای مهم است و حضور حداکثری مردم در صحنه برای نظام در منطقه و فرامنطقه‌ای ایجاد قدرت می‌کند.

ناهیدی با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع شهدای خدمت به عنوان یک مولفه و مظهر قدرت برای نظام اسلامی، بیان کرد: این انتخابات می‌تواند معادلات منطقه را به هم بزند.

خبرنگار: سمانه قهرمانی

انتهای خبر/

کد خبر: 1234178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =