چرا پرسپولیس سرمربی‌اش را انتخاب نمی‌کند؟

به رغم کسب عنوان قهرمانی باشگاه پرسپولیس هواداران این تیم این روزها به جای خوشحالی کردن برای فصل آینده نگران روزهای حساس و پر التهاب نقل و انتقالاتی لیگ برتر بیست و چهارم هستند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ظرف روزهای گذشته اخبار و شایعاتی در رابطه با مذاکرات باشگاه‌های لیگ برتری به ویژه تیم‌های مدعی برای کسب عنوان قهرمانی موجب نگرانی و شدت گرفتن دلهره با هواداران پرسپولیس شده است. این درحالیست که لیگ برتر کمتر از ۲ ماه دیگر و لیگ نخبگان آسیا حدود ۴ ماه دیگر اغاز می شود و قهرمان ایران دوران بدنسازی و یارگیری را فعلا با شیبی ملایم از دست می دهد!

بیشتر بخوانید:

بازیکنان پرسپولیس دست روی یک سرمربی داخلی گذاشتند

تمدید قراردادها چه شد!

پس از کسب عنوان قهرمانی باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر بیست و سوم - که ظرف سه هفته پایانی با تغییر دادن جایگاه دومی‌شان با استقلال در صدر جدول - معادلات رقیب سنتی خود در پایتخت را به هم زدند، ظاهراً اعضای این مجموعه عملاً به تعطیلات رفته و به نظر می‌رسد اتفاق مهمی در بحث نقل و انتقالات و یا تمدید قرارداد تعداد قابل توجهی از بازیکنان شاخص فصل گذشته اش صورت نداده است.

رقبای دندان تیز کرده

اظهار نظر یکی از مسئولان باشگاه سپاهان در موضوع استقبال از جذب مهدی ترابی یکی از همین موضوعات بود که در صفحات مجازی به شدت مورد انتقاد هواداران پرسپولیس قرار گرفت. بر این مبنا که تعلل در فصل نقل و انتقالات و ولخرجی باشگاه‌های متمول دندان تیز کرده ممکن است به ضرر تیم پرسپولیس تمام شود.

تراکتور همچنان یک خطر بالقوه

از سوی دیگر ظرف دو ماه اخیر موضوع نقل مکان تعداد قابل توجهی از ستاره‌های پرسپولیس به تبریز و پیوستن به تیم تراکتور نیز به این موضوع دامن زده تا نگرانی‌ها و دلواپسی طرفداران تیم قهرمان لیگ برتر بیش از پیش شدت بگیرد. انتشار شایعاتی در باره پیشنهادات نجومی ۷۰ تا ۱۲۰ میلیارد تومانی برای ۹ ماه(یک فصل) ذهن طرفداران را آشفته کرده است. چه بسا اگر بحث انتقال مالکیت تراکتور در میان نبود تا الان اتفاقات غیرقابل هضمی برای هواداران سرخ رخ داده بود.

نیمکت خالی سرمربیگری

اما این نیز تنها دغدغه هواداران پرسپولیس نیست. پیشکسوتان این مجموعه ظرف روزهای گذشته پس از پایان لیگ برتر بیست و سوم موضوع جدایی "اوسمار ویرا" سرمربی برزیلی فصل گذشته پرسپولیس را به یکی از سوژه‌های اصلی صحبت‌هایشان تبدیل کرده و این مطلب را بارها متذکر شده‌اند که باید هرچه سریعتر تکلیف هدایت تیم پرسپولیس در فصل آینده که قرار است به لیگ قهرمانان آسیا هم برود روشن شود.

میدان پیروزان کجا، عراق کجا!

در این میان محرومیت ۲۰ روزه رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دلیل اتفاقات رخ داده در حاشیه برنامه تلویزیونی هم مزید بر علت شده است. چرا که او این روزها به جای رفت و آمد حول و حوش رستوران های اطراف باشگاه در محدوده میدان پیروزان تهران برای دیدار با اعضای هیأت مدیره اش، در کشور عراق به سر می‌برد تا این هم به یکی دیگر از دغدغه‌های طرفداران پرسپولیس باشد. بسیاری می پرسند که چرا در چنین شرایطی درویش قید حضور در تهران و کمک به اعضای هیئت مدیره برای تمدید قرارداد با بازیکنان پرسپولیس را زده و راهی سفر شده است؟

چشم و هم‌چشمی ریالی‌ها با دلاری‌ها

موضوع دیگری که ظرف یکی دو روز اخیر باعث نگرانی دوباره هواداران پرسپولیس شده بحث عدم تسویه حساب مالی با بازیکنان این تیم است با اینکه گفته شد مقادیری پول به حساب بازیکنان واریز شده تا در فصل تعطیلی مسابقات مشکلی از این بابت نداشته باشند اما انتشار مطالبی در صفحه شخصی بازیکنان و مقایسه شرایطشان با بازیکنان خارجی که از باشگاه پرسپولیس ارز دریافت می‌کنند این نگرانی را تشدید کرده که مبادا به همین خاطر و با وسوسه باشگاه‌های متمول دیگر به ویژه باشگاه‌های صنعتی ستاره‌های پرسپولیس از این تیم جدا شده و بار دیگر تهرانی فصل بیست و چهارم را با تیمی ناقص استارت بزنند.

برخی نیز بر این اعتقادند که شاید قرار گرفتن شرایط سیاسی کشور در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری موجب شده تا مدیران باشگاه پرسپولیس نیز از این فرصت استفاده کرده و فعلاً تلاشی برای حل مشکلات مالی و قراردادی بازیکنان پرسپولیس صورت ندهند و یا اگر انجام می‌شود زیر سایه موضوع انتخابات خبری در این باره به اطلاع هواداران نرسیده است. اما فراموش کرده اند که مسایلی از این مهمتر نیز نتوانسته کوچکترین خللی در میزان دل نگرانی های آنها در تعقیب اخبار تیم محبوب شان ایجاد کند و حتی موضوع مهمی تحت عنوان انتخابات ریاست جموهری نیز حواس طرفداران دو آتشه پرسپولیس را پرت نمی کند.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

کد خبر: 1234548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =