۹ فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های کیش توقیف شد

فرمانده پایگاه دریابانی کیش از توقیف ۹ فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آبهای این جزیره در سه ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سرهنگ علی‌اصغر جمالی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توقیف ۹ فروند شناور، ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده و ۳۱ نفر قاچاقچی نیز دستگیر و پس از طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

بیشتر بخوانید:

توقیف شناور حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس

وی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان سوخت‌ها را شبانه با حضور در نقطه صفر مرزی و حتی ورود به آب‌های مرزی کشورهای حاشیه خلیج فارس به شناورهای خارجی می‌فروختند.

فرمانده انتظامی ویژه کیش عنوان کرد: در ۴۸ ساعت گذشته نیز با تلاش ماموران دریابانی کیش یک فروند شناور حامل ۳۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آب‌های کیش توقیف شده است.

جمالی در تشریح این عملیات بیان کرد: ماموران پایگاه دریابانی کیش در اجرای طرح برخورد و مبارزه با قاچاق سوخت در هنگام پایش نوار مرزی یک شناور صیادی در حال گذر به سمت مرز را توقیف و محموله سوخت قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه کیش، گفت: مأموران دریابانی پس از توقف شناور صیادی، چهار خدمه آن را دستگیر و تحویل دستگاه قضایی دادند.

وی با اشاره به خسارات جبران ناپذیر قاچاق برپیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه اضافه کرد: دریابانان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه را نخواهند داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1234858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =