سارق کارت‌های بانکی در اسلامشهر به دام افتاد

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران از دستگیری سارق کارت بانکی با ۲۰ شاکی و در حدود ۱ میلیارد و ۵۸۸ میلیون ریال کلاهبرداری خبر داد و گفت: متهم با تعویض کارت بانکی اتباع، افراد مسن و کم سن و سال، به برداشت وجه از حساب آن‌ها اقدام می‌کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ شاهین حسنوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی کلاهبرداری در سطح شهرستان، گفت: در راستای طرح جمع آوری معتادان متجاهر توسط عوامل انتظامی شهرستان اسلامشهر، شخصی تحت عنوان معتاد متجاهر توسط یکی از کلانتری‌های سطح حوزه دستگیر که در بازرسی از وی، تعدادی کارت بانکی شهروندان کشف شد.

وی افزود: با هماهنگی قضایی و با توجه به حساسیت موضوع، متهم به همراه کارت‌های کشف شده برای بررسی تحویل پلیس فتا شد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران گفت: در اقدامات کارشناسی صورت گرفته، مشخص شد متهم با استفاده از جلب اعتماد تعدادی از اتباع، افراد مسن و کم سن و سال، در فرصتی اقدام به تعویض کارت بانکی آن ها کرده و در اسرع وقت نسبت به برداشت وجه از حساب آن‌ها اقدام می‌کرد.

سرهنگ حسنوند در پایان خاطرنشان کرد: در این خصوص تعداد 20 نفر از شکات شناسایی که در برآورد صورت گرفته مبلغ کلاهبرداری 1 میلیارد و 588 میلیون ریال عنوان شده که با توجه به تعداد کارت های بانکی احتمال افزایش شاکیان و مبلغ کلاهبرداری وجود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1234877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =