وضعیت جاده‌ها / اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از دوشنبه ۴ تیر تا شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ یدالله جهان تاب درباره محدودیت‌های پلیس راه بیان کرد: شاهد اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ۴ تیر تا ۹ تیرماه در جاده‌های استان هستیم.

بیشتر بخوانید:

چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی با بیان اینکه اجرای محدودیت‌ منوط به افزایش حجم تردد در محورهاست، گفت: با توجه به شرایط ترافیکی محورها هرگونه تردد در ساعت و یا نحوه اجرا محتمل خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۴ تا ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب خاطرنشان کرد: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی در خصوص تردد وسیله نقلیه سبک بیان کرد: اعمال محدودیت تردد شمال به جنوب اعمال می‌شود و روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ‌های ۱۴۰۳/۰۴/۰۴ و ۵ تیر ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه اعمال می‌شود به گونه‌ای که از ساعت ۱۱ از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل خواهد بود.

جهان تاب افزود: از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله محدودیت یکطرفه اعمال می‌شود و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس مازندران ادامه داد: روز جمعه از ساعت ۱۲ از ابتدای آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس وجود دارد و از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: از ساعت ۱۵ از مرزن آباد به سمت تهران محدودیت یکطرفه اعمال می‌شود و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه خواهد شد همچنین تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۷ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

جهان تاب درباره محدودیت محور هراز هم گفت: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۴ الی روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس اعمال خواهد شد.

فرمانده پلیس راه مازندران به محدودیت وسیله نقلیه سنگین هم اشاره کرد و یادآور شد: در چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج به چالوس و بالعکس ممنوع است و در محور هراز تردد انواع تریلر همچنان در محور هراز و بالعکس ممنوع خواهد بود.

وی درباره تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تصریح کرد: از ساعت ۶ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۴ الی ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ از محور هراز و بالعکس ممنوع است.

جهان تاب افزود: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۳/۰۴/۰۷ و ۱۴۰۳/۰۴/۰۸ از محور هراز ممنوع اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1234927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =