شرط حضور گاریدو در پرسپولیس!

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس خبر داد تنها تایید شورای برون مرزی باقی مانده تا کارلوس گاریدو وارد تهران شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ حسین بادامکی در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: فضای خوبی در باشگاه وجود دارد و نمی‌خواهیم در بازار نقل و انتقالات شتاب زده عمل کنیم.

بیشتر بخوانید:

آغاز مذاکرات پرسپولیس با علی علیپور

او ادامه داد: یکسری از افراد دوست ندارند که این باشگاه در مسیر درست گام بردارد. هواداران انتظار دارند که در نقل و انتقالات خوب عمل کنیم و ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم که این اتفاق رخ دهد و بازیکنان با کیفیت جذب تیم شوند.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور علی رضایی بازیکن تیم خوشه طلایی در باشگاه پرسپولیس گفت: ما این بازیکن را از قبل زیر نظر داشتیم و این بازیکن عملکرد بسیار خوبی داشت و با استعلامی که از مربیان سابق این بازیکن و کسانی که به لیگ دسته اول مشرف هستند گرفتیم همه اذعان کردند که این بازیکن باکیفیت است. ما بازیکنی که در حد نام پرسپولیس نباشد را جذب نخواهیم کرد.

بادامکی تصریح کرد: در فضای نقل و انتقالاتی رقم‌های عجیب و غریبی مطرح می‌شود و اگر قرار است سقف بودجه رعایت نشود به ما هم اعلام کنند تا ما هم تکلیف خودمان را بدانیم. امیدوارم مسئولان رفتار سایر باشگاه‌ها را زیر نظر داشته باشند که با چه مبالغی به دنبال جذب بازیکن هستند. ما باشگاهی هستیم که سقف بودجه را رعایت می‌کنیم و این موضوع به ضرر ماست.

او در رابطه با زمان حضور «کارلوس گاریدو» در ایران عنوان کرد: حضور سرمربی جدید در ایران نیاز به تأیید شورای برون مرزی دارد و ما نامه‌های لازم را ارسال کرده‌ایم و قرار است فردا دوشنبه جلسه‌ای برگزار شود و در صورت تأیید کارهای مربوط به حضور او در ایران بلافاصله انجام خواهد شد.

بادامکی در خصوص پشیمانی علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی برای ترک پرسپولیس گفت: ما هم چنین صحبتی را شنیده‌ایم و مشخص نیست که این بازیکنان از پرسپولیس جدا می‌شوند یا خیر. حضور یا عدم حضور این ۳ بازیکن تا فردا یا پس فردا مشخص خواهد شد. ما در تلاش هستیم تا بهترین اتفاق‌ها برای پرسپولیس رخ دهد ما تیم خوبی داریم و نباید مانند دیگر تیم‌ها دست به دامن سایر بازیکنان باشیم تا به هر طریقی آن‌ها را جذب کنیم. هواداران در فضای مجازی به اخبار نقل و انتقالاتی توجه نکنند و ما به دنبال ترمیم نقاط ضعف خود هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =