شورای برون‌مرزی با حضور گاریدو در پرسپولیس موافقت کرد

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: رودبار جنوب روز گذشته با دمای ۴۹ درجه گرم‌ترین نقطه استان بود ضمن اینکه دمای هوای شهر کرمان امروز در گرم‌ترین ساعات به ۴۰ درجه خواهد رسید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد شروین اسبقیان در خصوص صدور مجوز گاریدو مربی اسپانیایی تیم پرسپولیس از سوی شورای برون مرزی گفت: با کلیات این موضوع موافقت شده است. مسائل اداری مانده که آنها هم حل می‌شود.

بیشتربخوانید:

شرط بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس جنجالی شد

معاون وزارت ورزش در مورد زمان اردوی تیم پرسپولیس در هلند نیز گفت: در رابطه با این مسائل نمی‌دانم‌ و باید با ما مکاتبه کنند. تا امروز در این مورد چیزی ندیدم. مگر دوستانم در دفتر مشترک دیده باشند.

اسبقیان در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش مخالفتی با اردوهای خارج از کشور ندارد، گفت: خیر وزارت سفرها را بررسی و کارشناسی می‌کند و مسائل خاصی با حضور تیم‌ها در اردوها نداریم. مدیریت باشگاه‌ها وقتی تصمیم می‌گیرند در شورای برون مرزی بررسی می‌شود و مشکلی نیست.

معاون وزارت همچنین در مورد غیبت کاندیداهای فدراسیون ووشو و شائبه شکایت به دیوان عدالت اداری گفت: هر عزیزی می‌تواند نقطه نظراتی داشته باشد و به مراجع زیرصلاح شکایتی تنظیم کند اما چیزی که من به عنوان مسئول برگزاری مجامع و به عنوان معاون قهرمانی می‌خواهم بگویم این است که هیچ ابهامی در برگزاری این انتخابات نیست و تمام مسائل به صورت قانونی انجام شده است و صدیقی به عنوان رئیس قانونی فدراسیون ووشو رسمیت دارد و حکم او هم قطعا امروز صادر می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =