تشکیل گروه تولید محتوا برای ارتباط با نسل جوان در واحد تهران مرکزی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی از تشکیل گروه تولید محتوا برای ارتباط با نسل جوان در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، توحید پوررستم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی صبح امروز یکشنبه سوم تیرماه ۱۴۰۳، در اجلاس اعضای هیئت علمی و مدیران گروه کشوری گروه زیست شناسی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس سند تحول و تعالی، یک دانشگاه مسئله محور است که علم و فرهنگ دو رسالت اصلی آن است.

وی ادامه داد: اگر صرفا در عرصه علم فعالیت کنیم مثل غربی‌ها میشویم که علم را علیه خودشان و برای اهداف شیطانی استفاده می‌کنند و امروز شاهد استفاده انواع تکنولوژی برای شهادت زنان و کودکان در غزه هستیم پس اینجا یک جای کار یعنی فرهنگ می لنگد!

پوررستم خاطرنشان کرد: با وجود برخورداری از فرهنگ غنی، با توجه به اهمیت مسئله فرهنگ و اینکه ارتباط خوبی با مخاطب نمی توانیم برقرار کنیم در واحد تهران مرکزی یک گروهی را تشکیل دادیم که چطور با نسل جوان ارتباط برقرار کنیم و در این راستا تولید محتوا میکنیم.

وی تصریح کرد: در این عرصه از احکام اسلام، احادیث و شرع استفاده میکنیم و اساتید به ویژه اساتید معارف به ما کمک میکنند که ۲۰ درصد مخاطبین با این محتوا میتوانند با دانشجو ارتباط برقرار کنند اما تکلیف ۸۰درصد بعدی چه میشود؟ گروه دوم تجربه کشورهای مسلمان را مطالعه و گروه سوم تجربه کشورهای غیرمسلمان را بررسی میکنند.

پوررستم ادامه داد: گروه چهارم علوم پزشکی و علوم رفتاری را در اینکه چطور با نسل جوان ارتباط برقرار کنیم؟ مطالعه خواهند کرد.

وی گفت: لازمه تربیت دانشجو توسط استاد که شناسنامه ای رشد نکند به موضوع فرهنگ بازمیگردد به همین دلیل تحت عنوان طرح پژوهشی این اقدام را مطرح کردیم تا اساتید تشویق شوند. دانشگاه آزاد به خود میبالد که مردان بزرگی تربیت کرده و شهید رئیسی دانشجوی کارشناسی ارشد واحد تهران مرکزی بودند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1234814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =