استوری عجیب هافبک استقلال

آرش رضاوند استوری عجیبی در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز آرش رضاوند، هافبک استقلال با استوری عجیب و کنایه‌آمیزی در فضای مجازی به صحبت‌های اخیری که نسبت به او انجام شد واکنش نشان داد و جمله عجیبی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

رضاوند با انتشار تصویری از خودش با پیراهن هتلی استقلال و جمله‌ای عجیب اعلام حضور کرد و نوشت: "گوسفندان تمام عمر از گرگ می‌ترسند اما در نهایت این چوپان است که آنها را می‌خورد! "

بیشتر بخوانید

احتمال تشکیل تیم والیبال توسط باشگاه استقلال

آرش رضاوند برای تمدید قرارداد با باشگاه استقلال با شایعات عجیبی دست و پنجه نرم می‌کند، گفته می‌شود که این بازیکن برای مبلغ قرارداد با این باشگاه کش و قوس‌هایی دارد، اما به نظر می‌رسد که او فردا جلسه‌ای با مسئولان باشگاه استقلال خواهد داشت و احتمال توافق بین این بازیکن و باشگاه استقلال وجود خواهد داشت.

اما رضاوند با یک چالش دیگر هم دست و پنجه نرم می‌کند، او در صورت توافق با مسئولان استقلال مورد نقد هواداران استقلال قرار گرفته است و استقبال هواداران این تیم را همراه خود ندارد که کار او را برای حضور احتمالی در فصل آینده سخت‌تر می‌کند و باید با کیفیت بالاتری به میدان برود و مجدد حمایت هواداران را همراه خود داشته باشد.

این اولین بار نیست که آرش رضاوند در فصل نقل و انتقالات با انتقادها و سخت‌گیری‌هایی از سمت هواداران این تیم روبه‌رو می‌شود و داستانی طولانی است که تقریبا در هر پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی اتفاق افتاده است، او در یک مقطع کوتاه از استقلال خارج شد و به فولاد خوزستان پیوست و با عملکرد خوبی که در این تیم داشت به استقلال بازگشت اما عملکرد فصل گذشته او به شکلی بوده که همچنان انتقادهایی را به همراه داشته است، علاوه بر این موضوع اختلاف نظری بین رضاوند و هولدینگ بر سر مبلغ قرارداد وجود دارد که باید دید در نهایت باعث جدایی این بازیکن خواهد شد یا او یک فصل دیگر در استقلال حضور خواهد داشت.

آرش رضاوند فصل گذشته 29 بازی در لیگ‌ برتر و یک بازی در جام حذفی انجام داد و مجموعا با 30 حضور در میدان در کنار سیدحسین حسینی بیشترین سهم را در بین بازیکنان استقلال داشت و نتیجه حضور او یک گل در هفته ابتدایی لیگ برتر و دو پاس گل در هفته ششم و پایانی لیگ بیست و سوم بود.

کد خبر: 1235871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =