بانک شهر پیگیر بازگشت ستاره جنجالی پرسپولیس

مالک باشگاه پرسپولیس به دنبال راهی است تا مسیر بازگشت ستاره جنجالی این تیم فراهم شود.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، پرسپولیس در حال حاضر تنها دو ملی‌پوش در اختیار دارد و این برای بانک شهر که یکی از مالکان اصلی باشگاه در کنسرسیوم محسوب می‌شود اتفاق مثبتی به حساب نمی‌آید.

بیشتر بخوانید

صحبت‌های عزیزیان درباره حواشی بیراندوند

بانک شهر طی ماه‌های اخیر و بعد از در اختیار گرفتن سهام باشگاه سود خوبی بابت تبلیغات نام پرسپولیس در کنار خود برده است. با این حال پنجره تابستانی قطعا شرایطی را شکل داده که به هیچ عنوان باب میل هواداران نبوده و تیفوسی‌های این باشگاه مالک را هم در این قضیه مقصر می‌دانند.

بانک شهر البته روی سود بردن از پتانسیل این باشگاه نیز حساب ویژه‌ای کرده بود؛ اما اکنون با جدایی دو ملی‌پوش ستاره این تیم و عدم توفیق لازم در نقل و انتقالات و جذب بازیکن، برند آنها نیز دچار چالش خواهد شد. مسلما حضور چهره‌هایی مثل علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی می‌تواند اعتبار بهتر و بیشتری به مالک این باشگاه در بخش تبلیغاتی داشته باشد.

اما اکنون پرسپولیس تنها محمدحسین کنعانی‌زادگان و اوستون اورونوف را به عنوان ملی‌پوش در اختیار دارد و در اتفاقی عجیب در پنجره تابستانی سه ملی‌پوش خود (علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و وحدت حنانوف) به همراه یک ستاره تاثیرگذار در فصل گذشته (دانیال اسماعیلی‌فر) را از دست داده و هیچ بازیکنی نیز به خدمت نگرفته و بعید است در بازار کنونی ملی‌پوشی نیز جذب کند.

بانک شهر هرچند دو روز قبل مطالبات بازیکنان و اعضای تیم را پرداخت کرد اما نسبت به عملکرد مدیریتی این باشگاه انتقاد زیادی دارد. آنها مدعی هستند وقتی باشگاه اعلام کرده که با پرداخت مطالبات علیرضا بیرانوند قادر به حفظ بدون چالش شماره یک ملی‌پوش خود خواهند بود، چرا با قرار دادن الحاقیه دردسر بزرگی شکل داده و یکی از چهره‌های اصلی برندینگ و تبلیغاتی باشگاه را از دست داده‌اند.

با این حال هرچند بعد از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند، رضا درویش مدعی شده که هیئت مدیره مصوبه مربوط به عدم توافق برای بازگشت علیرضا بیرانوند را امضا کرده‌اند، اما این بانک و دیگر بانک‌های کنسرسیوم مالکیتی باشگاه، به دنبال مسیری برای بازگرداندن علیرضا بیرانوند هستند.

در این مسیر آنها با اشاره به اهمیت حضور چهره‌ای ملی‌پوش و برندینگ مثل علیرضا بیرانوند، مدعی هستند در شرایطی که دیگر تیم‌ها برای در اختیار گرفتن مهره‌های کمتر شناخته شده حاضر به هزینه چند برابری هستند، نباید به سادگی وی را از دست داد.

با این شرایط و در حالیکه گفته می‌شود علیرضا بیرانوند با تیم بعدی خود نیز فارغ از تهدید باشگاه پرسپولیس برای شکایت و احتمال محرومیت به توافق رسیده، آیا بار دیگر شاهد بازگشت شماره یک ملی‌پوش به اردوگاه سرخ‌ها خواهیم بود یا ماجرای این پنجره تابستانی متفاوت خواهد بود.

کد خبر: 1235872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =