پرسپولیس نباید اوسمار و بازیکنانش را از دست می‌داد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، مدیران این باشگاه باید قبل از اتمام فصل، قرارداد اوسمار و چند بازیکن تأثیرگذار تیم را تمدید می‌کردند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمود کلهر درباره جدایی سه بازیکن تأثیرگذار پرسپولیس از این تیم گفت: من معتقدم باشگاه می‌توانست بیرانوند، اسماعیلی‌فر و ترابی را حفظ کند، ولی متأسفانه آنها جدا شدند و بعد از اتمام فصل هم اوسمار تصمیم به جدایی گرفت. این بازیکنان در این چند سال شایستگی خودشان را نشان دادند و اوسمار هم بعد از قبول هدایت پرسپولیس، نتایج خیلی خوبی گرفت، ولی باشگاه برای حفظ این مربی مدام امروز و فردا کرد.

بیشتر بخوانید
بازیکن پرسپولیس: رقم قراردادم را ۱۰ برابر کنید تمدید کنم

وی ادامه داد: اوسمار خودش راضی بود بماند و این طبیعی بود که وقتی او پرسپولیس را قهرمان کرد، پیشنهادهای بهتر به دستش برسد. وقتی او در پرسپولیس خوب نتیجه می‌گرفت باشگاه هم باید خیلی زود و قبل از اینکه فصل به اتمام برسد قراردادش را تمدید می‌کرد، ولی آنقدر در بخش مدیریتی مشکل داشتیم که سرمربی جدا شد و چند بازیکن مؤثر پرسپولیس هم این تیم را ترک کردند. پرسپولیس نباید این سه بازیکن و همچنین اوسمار را از دست می‌داد. وقتی یک تیم قهرمان می‌شود چرا باید عناصر مهم و تأثیرگذارش را از دست بدهد؟ بعضی مسائل خیلی راحت در پرسپولیس اتفاق می‌افتاد که حتی می‌توان به جدایی یحیی گل‌محمدی و کریم باقری هم اشاره کرد.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: این تیم در فصل جدید باید در سه جام بجنگد، ولی باشگاه هنوز بازیکن جدید نگرفته است و چند بازیکن دیگر هم انگار در آستانه جدایی قرار دارند. این شرایط برای هواداران نگران‌کننده است و امیدوارم باشگاه برای فصل جدید یک تیم پرقدرت ببندد و بازیکنان باکیفیت جذب کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به برخی انتقادها که از انتخاب گاریدو به‌عنوان سرمربی جدید این تیم صورت گرفته است، تصریح کرد: بعضی از مربیان خارجی با آمدن و رفتن‌شان برای باشگاه‌های ایرانی چالش مالی ایجاد کرده‌اند. نظر بعضی‌ها این است که گاریدو کارنامه چندان خوبی نداشته، ولی باید صبر کرد و قضاوت هنوز زود است. او قطعاً محکوم به قهرمان کردن پرسپولیس است چون هواداران به چیزی جز این راضی نیستند. گاریدو قطعاً در پرسپولیس کار سختی دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1236398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =