سید حسن نصرالله: همواره حامی غزه هستیم

دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز (چهارشنبه) در سخنرانی به مناسبت عاشورای حسینی (ع) تاکید کرد که عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین، نبرد کل امت عربی و اسلامی است.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در این باره اظهار کرد: به کسانی که می‌خواهند این رژیم غاصب را به رسمیت بشناسیم و آن را تصدیق کنیم و روابطمان را با آن عادی کنیم، همان چیزی را می‌گوییم که اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در بحبوحه محاصره فرمود «لا أعطیکم بیدی إعطاء الذلیل ولا أقرّ لکم إقرار العبید». (به خدا سوگند نه به شما دست ذلّت می‌دهم و نه همچون بردگان فرار خواهم کرد)

بیشتر بخوانید:

طوفان‌الاقصی| حمله هوایی به یک مسجد در النصیرات

وی افزود: به کسانی که از ما می‌خواهند دست از حمایت از مظلومان غزه برداریم و ما را تهدید به جنگی وحشتناک می‌کنند، همان چیزی را می‌گوییم که امام حسین علیه‌السلام فرمود «ألا إنّ الدعی ابن الدعی قد رکز بین اثنتین بین السلّة والذلة، وهیهات منا الذلّة». (آن زنازاده پسر زنازاده، آن امیر و فرمانده شما، مرا بین دو چیز مجبور کرده است؛ بین مرگ و ذلت، اما چه دور است که ما ذلت و خواری را بپذیریم)

سید حسن نصرالله همچنین تاکید کرد: ما اینجا هستیم تا به فلسطین، نوار مظلوم غزه، کرانه باختری و به مردم لبنان در نبرد یاری دهیم؛ نبرد طوفان الاقصی نبرد تمام امت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1236987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =