راه‌اندازی سامانه یکپارچه وزارت علوم و دانشگاه‌ها برای تعامل با نمایندگان در آینده نزدیک

رییس مرکز حقوقی و امور مجلس وزارت علوم از راه‌اندازی سامانه یکپارچه وزارت علوم و دانشگاه‌ها برای تعامل با نمایندگان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رضا صابری رییس مرکز حقوقی و امور مجلس وزارت علوم در اجلاس روسای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری که دوشنبه یکم مرداد ماه ۱۴۰۳ گفت: با پیگیری وزیر علوم در برنامه هفتم پیشرفت، مصوب شد که پنچ درصد از بودجه دانشگاه‌ها به فعالیت فرهنگی اختصاص یابد که این امر در سال ۱۴۰۳ به مقدار ۳ درصد تصویب شد بدون آنکه از سرجمع اعتبارات دانشگاه‌ها مبلغی کسر شود و این مبلغ از سرجمع بودجه فرهنگی کشور تامین شد.

رییس مرکز حقوقی و امور مجلس وزارت علوم گفت: وزیر علوم در این دوره اهمیت ویژه‌ای برای کار مرکز حقوقی و امور مجلس قائل بودند و تمام آئین‌نامه‌های صادره وزارت علوم و مصوبات هیئت امنا در این مرکز بررسی و اظهار نظر شد.

صابری گفت: در این مدت به سی هزار مکاتبه مجلس شورای اسلامی پاسخ داده شد و در دویست سوال نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز پاسخ‌های قانع کننده به نمایندگان داده شد که فقط یک سوال به صحن مجلس رسید و هیچ یک به مرحله کارت زرد مجلس هم نرسید.

وی از راه‌اندازی سامانه یکپارچه وزارت علوم و دانشگاه‌ها برای تعامل با نمایندگان در آینده نزدیک خبر داد.

رییس مرکز حقوقی و امور مجلس گفت: در سی پرونده مربوط به زمین و املاک وزارت علوم بهره‌برداری به مالکیت وزارت علوم صادر شد و در پانصد و سی هکتار بهره‌برداری با نام این وزارت تثبیت شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1237618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =