اخبار بازار خودرو / کاهش قیمت ۶ تا ۱۲ میلیون تومانی محصولات ایران خودرو و سایپا

قیمت خودرو امروز در شرایطی که مسعود پزشکیان برای برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهوری به مجلس می‌رود، با ریزش شدید مواجه شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، قیمت خودرو امروز ۹ مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد. وضعیت معاملات در روز تحلیف مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس دولت چهاردهم از نوسان گسترده قیمت‌ها حکایت دارد.

بیشتر بخوانید:

واردات خودروهای کارکرده متوقف شد؟

طوری که محصولات داخلی با شدت بیشتری نسبت به روزهای گذشته به سقوط خود ادامه می‌دهند.

قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا با افت شدید نسبت به روز گذشته کار خود را آغاز کرد.

سورن پلاس دوگانه‌سوز و تمامی مدل‌های این خودرو در صبح امروز روند ریزشی را تجربه کردند. این خودرو با شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به بهای ۷۶۹ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

پژو پارس از محصولات داخلی ایران خودرو محسوب می‌شود که بر خلاف سایر محصولات این شرکت از روند صعودی برخوردار شد و با رشد چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در محدوده ۶۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قرار گرفت البته این خودرو امروز در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک در شمار محصولات محبوب این شرکت محسوب شده و با ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روند نزولی خود به قیمت ۷۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

تارا اتوماتیک V۲ روند نزولی را با هم نوعان خود تجربه کرده و با ریزش ۹ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ ۹۰۰ میلیون تومان رسیده است و امروز این خودرو در کارخانه به فروش نمی‌رسد.

اطلس خودروی جدید سایپا، رکورردار افزایش قیمت در بین محصولات شد و با رشد ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۵۴۰ میلیون تومان رقم خورد.

شاهین اتوماتیک G از محصولات شرکت سایپا، با افت هشت میلیون تومانی به قیمت ۷۱۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

محصولات مونتاژی صبح امروز روند قیمتی نوسانی را به خود گرفتند.

یکی از نخبه‌ترین مدل‌های اکستریم، خودروی VX است. این خودرو با مشخصات موجود، از توانایی‌ها و امکانات فنی بی‌نظیری برخوردار است که امروز هم با روند نزولی ادامه‌دار شد و پس از افت قیمت ۴۰ میلیون تومانی به نرخ چهار میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

خودرو BAC X۳ یک کراس اوور کامپکت اصیل با ظاهری جذاب، کم مصرف و با امکانات رفاهی مناسب برای سرنشینان خودروست که از سال ۱۴۰۲ در خط تولید شرکت کرمان موتور مونتاژ می شود. این خودرو با افت ۲۵ میلیون تومان به قیمت یک میلیارد و ۳۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ از محصولات شرکت بهمن موتور، با افت ۳۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت دو میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

مکث کلوت اتوماتیک (تیپ ۳) از محصولا مونتاژی تعادل خود را از دست داده و با رشد ۷۰ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان در بازار خریداری می‌شود.

کد خبر: 1238403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =