افتتاح ۴ ایستگاه از خط ۶ متروی تهران تا پایان سال

مجری خط ۶ مترو از بهره‌برداری از ۴ ایستگاه جدید مترو در این خط تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، فتحعلی پور صبح امروز در حاشیه بازدید اعضای شورایعالی استان‌ها از روند توسعه خط ۶ مترو با بیان اینکه ۳۲ کیلومتر از طول خط شش با ۲۳ ایستگاه افتتاح شده است گفت: البته بهره برداری از ایستگاه نجات الهی، ۱۷ شهریور، خراسان و سرباز در این خط باقی مانده است که تا پایان سال براساس برنامه‌ریزی های انجام شده انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

گرانفروشی بلیت در ایستگاه‌های متروی تهران

وی با بیان اینکه ما در این دوره مدیریت شهری جمعا ۱۱ ایستگاه از این خط را افتتاح کردیم، افزود: براساس برنامه ریزی در سالجاری تکمیل ایستگاه های باقی مانده را در دستور کار قرار دادیم و برهمین اساس پیشرفت فیزیکی ایستگاه نجات الهی حدود ۶۵ درصد، سرباز ۵۸ درصد، خراسان حدود ۶۲ درصد و ایستگاه ۱۷ سهریور حدود ۳۷ درصد است.

مجری خط ۶ متروی تهران در مورد وضعیت بودجه توسعه این خط نیز گفت: بودجه ۵۲۲۰ میلیارد است که حدود سه همت اوراق مشارکت داریم اما در حوزه ثبت سفارش حتما باید مسائل مالی حل شود که نیازمند کمک و همراهی هستیم.

وی در مورد توسعه جنوبی خط ۶ با تاکید بر اینکه در توسعه جنوبی خط ۶ نیز تا تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست، تا ایستگاه چشمه‌علی و ابن بابویه به‌عنوان ایستگاه عبوری افتتاح شده و ایستگاه میدان حرم نیز مسافرگیری کند، گفت: امید است که این ایستگاه‌ها نیز امسال وارد مدار بهره برداری شوند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1239277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =