اعزام بیش از هزار و ۲۰۰ زائر اربعین از خراسان شمالی به مرز مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: طی محرم امسال هزار و ۲۹۷ زائر اربعین حسینی با ۴۹ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی از خراسان شمالی به مرز مهران منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با حضور در دفتر خبرگزاری ایسکانیوز خراسان شمالی به مناسبت روز خبرنگار از تلاش‌های مدیران و خبرنگاران این مجموعه قدردانی کرد.

محمد مشتری گفت: خبرنگاران، قاصدان امین، راویان صدیق اخبار و زبان گویا و حقیقت جوی جامعه هستند و جریان زنده اطلاعات با تکیه بر صداقت، صراحت و شجاعت خبرنگار در شریان‌های حیاتی جامعه به گردش در می‌آید.

وی از اعزام ناوگان باری حامل اقلام موکب داران بجنورد به عراق اظهار کرد: نخستین اعزام ناوگان باری حامل اقلام موکب داران اربعین حسینی و کمک‌های مردمی توسط ۹ دستگاه تریلر، کامیون و کامیونت، از بجنورد به مقصد مرز مهران انجام شد.

مشتری گفت: انتقال اقلام موکب داران به وسیله ناوگان باری استان به صورت رایگان انجام می‌شود و رانندگان به عنوان خادم تا پایان اجرای طرح اربعین در مرز حضور دارند و به زائران حسینی خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: طی محرم امسال هزار و ۲۹۷ زائر اربعین حسینی با ۴۹ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی از خراسان شمالی به مرز مهران منتقل شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان این که ۴۹ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران به کار گرفته شده است، گفت: اعزام زائران حسینی به عتبات عالیات تا پایان اربعین ادامه دارد و تیمی از این اداره کل برای ساماندهی بازگشت زائران به مرز مهران اعزام خواهند شد.

این مقام مسئول اظهارکرد: تمام تلاش ما این است که اعزام و بازگشت زائران اربعین حسینی به نحو احسن و بدون معطلی انجام شود و در این راستا از همه ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده شده است.

وی از احداث، روکش آسفالت و لکه گیری راه‌های خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۲ کیلومتر راه روستایی احداث و آسفالت، ۸۵ کیلومتر راه روستایی و فرعی روکش، لکه گیری و اقدامات حفاظتی و ۴۰ کیلومتر راه اصلی روکش، روکش حفاظتی و لکه گیری شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در پایان خاطرنشان کرد: ۴۰تا ۴۵ کیلومتر راه روستایی نیز آماده آسفالت است و انشاالله با توزیع اعتبارات بتوانیم نیمی از آن را در هفته دولت به بهره برسانیم.

اعزام بیش از هزار و ۲۰۰ زائر اربعین از خراسان شمالی به مرز به مهران

خبرنگار: متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1239945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =