اعلام مسیرهای پیاده روی جاماندگان اربعین در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیاده‌روی جاماندگان اربعین امسال در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگاراستانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام افتخاری افزود: پیاده‌روی جاماندگان اربعین امسال در یاسوج از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان جهاد تا امامزاده قاسم (ع) برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در مسیر پیاده روی موکب‌های هیات‌های مذهبی و مردم نیز به صورت خودجوش از شرکت کنندگان پذیرایی خواهند کرد.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: این مراسم در شهرستان لنده از مقابل سپاه به مقصد روستای مونه آستان مقدس حضرت عماد الدین ولی (ع) از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود.
وی افزود: در شهرستان باشت این مراسم از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح از پارک باوی به سمت امامزاده سید محمد (ع) سرابیز، در شهرستان گچساران از میدان فرودگاه تا حرم مطهر امامزاده جعفر(ع)؛ در شهرستان مارگون از مصلی شهر مارگون تا تپه شهدای گمنام، در شهرستان کهگیلویه از فلکه مرکزی تا امامزاده آقا میر (ع)، در شهرستان دنا از حرم امامزاده سید محمد (ع) و تا حرم امامزاده عسکر (ع) کریک، در پاتاوه از مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت شهدای گمنام و در بهمئی از دو مکان پارک شهدای گمنام به سمت قبرستان شهیدان خوب و از روستای پات پات به سمت امامزادگان سید اسدالله (ع) و سید ابراهیم (ع) برگزار می‌شود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1240444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =