دیدار فرمانده کل ارتش با وزیر کشور جدید

فرمانده کل ارتش به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان آجا با وزیر کشور دیدار کردند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان ارتش با اسکندر مومنی، وزیر کشور، دیدار و انتصاب وی را به عنوان وزیر کشور تبریک گفتند.

امیر موسوی، در این دیدار با اشاره به سوابق مدیریتی و خدمات ارزنده اسکندر مومنی در نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: ایشان در هر مسئولیتی که بوده خدمات ارزشمند و ماندگاری برجای گذاشته است و ان شاءالله در وزارت کشور هم منشأ خدمات شایسته‌ای خواهد بود.

وی با اشاره به همپوشانی ماموریت‌های وزارت کشور و ارتش در حوزه امنیت مرزها، حوادث و بلایای طبیعی و مدیریت بحران، آمادگی بیش از پیش ارتش جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری با وزارت کشور در انجام این ماموریت‌ها، مورد تاکید قرار داد.

بیشتر بخوانید:

آیا نطق پزشکیان تضعیف «جمهوریت» بود؟/ بازتاب سخنان رئیس‌جمهور در جلسه رای اعتماد

وزیر کشور نیز در این دیدار، مراتب تشکر و قدردانی خود را از حضور فرمانده کل ارتش و دیگر فرماندهان این نیرو، ابراز داشت و گفت: ارتش همواره در ماموریت مشترک خود با این وزارتخانه از جمله امنیت مرزهای شرقی و غربی و نیز در حوزه های مدیریت بحران در حوادث با پشتیبانی لازم تعامل فعال داشته است که جای قدردانی دارد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد در این دوره شاهد تعامل هرچه بیشتر در این زمینه ها باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =