فلاحت‌زاده: استقلال باید خود را از حاشیه دور کند

بازیکن پیشین استقلال گفت: استقلال نباید خود را وارد حاشیه کند، سال گذشته نیز به خاطر حاشیه قهرمانی را از دست داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرشاد فلاحت‌زاده در ارزیابی از عملکرد استقلال تهران برابر استقلال خوزستان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: استقلال بازی خوبی نداشت و نتوانست انتظارات را برآورده کند، البته نبود زمین و بازی دور از خانه در نتایج استقلال بی تاثیر نیست اما به هر صورت این توجیه درستی نیست و استقلال باید با تغییر در روش و سیستم بازی خود بتواند در مسابقات بعدی باخت خود را جبران کند.

وی با بیان این که استقلال نباید همانند سال گذشته خود را درگیر حواشی کند، تصریح کرد: سال گذشته نیز استقلال به دلیل حواشی که بین مدیریت و کادر فنی ایجاد شد قهرمانی را از دست داد، امسال نباید دوباره خود را در حواشی قرار دهد، در بازی برابر استقلال خوزستان عملکرد نادرست رامین رضاییان و پرتاب بطری از سوی هواداران این تیم سبب شد تا استقلال شاکله بازی را از دست بدهد و خواه ناخواه وارد حاشیه شد. در شرایطی که کادر فنی نباید اجازه چنین کاری را به رامین رضاییان می‌داد.

فلاحت‌زاده هم‌چنین با بیان این که جواد نکونام دستیاران خوبی را در کنار خود ندارد، خاطرنشان کرد: نبود مهدی هاشمی نسب در کنار جواد نکونام در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کاملا مشهود است و اگر او در استقلال حضور داشت هیچ وقت رامین رضاییان به خود اجازه نمی‌داد که با چنین رفتاری برای استقلال حاشیه ایجاد کند. او نقش کریم باقری در پرسپولیس را داشت و همیشه تلاش می‌کرد حواشی را در استقلال جمع کند.

او یکی از ضعف‌های استقلال را در خط دفاع عنوان کرد و افزود: در ۳ بازی اخیر استقلال نشان داد که هنوز در خط دفاع ضعف دارد و باید برای بازی‌های آینده در این خصوص چاره‌اندیشی کند، استقلال اگر به دنبال قهرمانی است نباید امتیازات خود را به راحتی از دست بدهد.

فلاحت‌زاده در ارزیابی از عملکرد استقلال خوزستان نیز گفت: به اعتقاد من استقلال خوزستان عملکرد بهتری نسبت به استقلال داشت و با دوندگی بالا و بدون حاشیه بازی را به خوبی پیش برد و توانست ۳ امتیاز دیدار را از تیمی همچون استقلال کسب کند. در این دیدار فولاد خوزستان خیلی بهتر از استقلال بازی می‌کرد و از موقعیت‌های به دست آمده به درستی استفاده می‌کرد.

این بازیکن‌ پیشین استقلال در پایان با اشاره به عملکرد نادرست هواداران استقلال و دادن شعارهایی علیه جواد نکونام، گفت: فعلا در ابتدای فصل قرار داریم و هواداران استقلال باید صبر و تحمل خود را بالا ببرند و به جواد نکونام فرصت دهند تا در ادامه بازی‌ها نتایج بهتری را برای استقلال رقم بزند. دادن چنین شعارهایی نه تنها به نفع استقلال نیست بلکه سبب می‌شود تا این تیم دوباره وارد حاشیه شود که برای موفقیت استقلال در لیگ خوب نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =