ساخت مستند زندگی‌نامه شهدای دانش‌آموز در ارومیه

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، در آستانه برگزاری اجلاسیه ۷۷۷ شهید دانش‌آموز آذربایجان غربی، مسئولین استان با خانواده‌های معزز این شهدا دیدار کرده و از مقام شامخ آن‌ها تجلیل کردند.

سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، به همراه جهانگیر اسلام‌پرست، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان و نیر الهامی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، با حضور در منزل خانواده شهدا از نزدیک با آن‌ها دیدار کرده و به گفت‌وگو پرداختند.

در این دیدارها، بر اهمیت تداوم راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان تاکید شد. فرمانده سپاه شهدای استان، خانواده‌های شهدا را پرچمداران انقلاب اسلامی دانسته و دیدار با آن‌ها را وظیفه همگانی عنوان کردند.

یکی از مهم‌ترین خبرهای این دیدارها، اعلام ساخت مستند زندگینامه شهید دانش‌آموز محبوبه آجرفروش و شهید بهمن جهانی بود. مراحل پیش‌تولید این مستند در حال اتمام است و به زودی فیلمبرداری آن آغاز خواهد شد. این مستند ارزشمند، در اجلاسیه شهدای دانش‌آموز که در آبان ماه برگزار خواهد شد، رونمایی خواهد شد.

با ساخت این مستند، یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز استان آذربایجان غربی برای همیشه زنده خواهد ماند و نسل جوان با الگوگیری از این عزیزان، مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی را ادامه خواهند داد.

خبرنگار: سینا رزمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1242610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =