برنامه های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین دانشجویان

دکتر عادل اعظم انهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با برگزاری کلاس‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان، تلاش می‌کند تا این گنجینه را به نسل جوان معرفی کند.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه از استفاده از روش‌های نوین و پیشرفت‌های تکنولوژی برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس خبر داد و گفت: دانشگاه با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، فیلم‌های کوتاه و برگزاری نمایشگاه‌های مجازی، تلاش می‌کند تا مفاهیم دفاع مقدس را به صورت جذاب و قابل فهم به دانشجویان منتقل کند.

وی با تشکر از حمایت‌های دکتر ولیلو، ریاست دانشگاه، در حوزه ایثار و شهادت، اظهار داشت: هر ساله برنامه‌های متنوعی با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر آثار مقدم دفاع مقدس، بنیاد شهید و دیگر نهادها برگزار می‌شود.

اعظم انهر افزود: برنامه‌های روتین مانند مراسم مهمانی لاله‌ها، عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری برنامه‌هایی در مسجد دانشگاه و تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های شهدا و جانبازان از جمله برنامه‌های ثابت این دانشگاه است.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه همچنین از برگزاری برنامه‌های ویژه‌ای همچون بازدید از نمایشگاه‌های دفاع مقدس، دیدار گروهی از دانشجویان با خانواده شهدا و جانبازان و برگزاری برنامه‌های ورزشی خبر داد.

اعظم انهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم است که ملت ایران می‌تواند مدت‌های طولانی از آن استفاده کند.

مدیر فرهنگی دانشگاه در پایان با اشاره به اهمیت ارتباط بین مفاهیم دفاع مقدس و مسائل روز جامعه، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با تدوین نظام‌نامه دفاع مقدس، تلاش کرده است تا این ارتباط را برای دانشجویان روشن کند.

خبرنگار: حدیث قادری

انتهای خبر/

کد خبر: 1242612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =