تقویت همکاری با رسانه‌ها در هفته دفاع مقدس از اهداف سپاه شهدای آذربایجان غربی است

سردار محمدحسین رجبی، ضمن تقدیر از همراهی اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، بر تقویت این حوزه و همکاری با سایر ارگان‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از آذربایجان غربی فرمانده سپاه شهدای این استان در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به برگزاری ۵۵۰۰ برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس، هدف اصلی این برنامه‌ها را تقویت ارکان نظام، مردمی‌سازی برنامه‌ها، تقویت تولید محتوا، عمق بخشی به فعالیت‌ها، استفاده از توان و ظرفیت اصحاب رسانه، برنامه‌ریزی برای افراد تاثیرگذار و جامعه هدف و جهاد تبیین عنوان کرد.

سردار رجبی با اشاره به اهمیت امنیت پایدار در توسعه استان، بر آمادگی نیروهای مسلح برای حفظ امنیت در طول هزار کیلومتر مرز تاکید کرد. وی همچنین مردم‌یاری، محرومیت‌زدایی و جهاد تبیین را از دیگر مأموریت‌های محوری سپاه در استان برشمرد و گفت: جهاد تبیین باید در طول سال و توسط همه مردم و نهادها دنبال شود.

سردار محمد حسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، در نشست خبری ضمن تشریح برنامه‌های کمیته بسیج در هفته دفاع مقدس، با تاکید بر شعار "در راه فتح قله ایم"، از اجرای ۵۵۰۰ برنامه متنوع در طول این هفته خبر داد.

به گفته سردار رجبی، دفاع مقدس برگرفته از مکتب عاشورای حسینی است و باعث استمرار انقلاب اسلامی شده است.

وی بر اهمیت توجه به ایام دفاع مقدس از سوی رسانه‌ها، نهادهای فرهنگی و همه آحاد جامعه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی همچنین از برگزاری دومین کنگره ملی بزرگداشت ۱۲۰۰۰ شهید استان خبر داد و اعلام کرد که ۳۶۰۰ ستاد هفته دفاع مقدس در تمام پایگاه‌های مقاومت و نواحی ایجاد خواهد شد.

سردار رجبی اهداف اصلی برنامه‌های هفته دفاع مقدس را تقویت ارکان نظام، مردمی کردن برنامه‌ها، تقویت تولید محتوا، عمق بخشی به برنامه‌ها، استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و جهاد تبیین عنوان کرد. برنامه‌های متنوع هفته دفاع مقدس با رویکردهای فرهنگی، سیاسی، امنیتی و دفاعی برگزار خواهد شد.

خبرنگار: سامان رزمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1243342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =