مستند «کاملا تحت کنترل» در وصف ناکامی دولت ترامپ

بیش از ۶ میلیون نفر در تنها ۷۲ ساعت از تیزر فیلم مستند «کاملا تحت کنترل» درباره ناکامی دولت ترامپ در مدیریت بحران کرونا بازدید کردند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، تیزر مستند «کاملا تحت کنترل» (Totally Under Control) ساخته الکس گیبنی مستندساز مطرح آمریکایی روز جمعه (۱۱ مهر) منتشر شد. پیش‌پرده این مستند که داستان ناکامی دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا و کاخ سفید را در مدیریت بحران کرونا روایت می‌کند، در ظرف تنها ۷۲ ساعت بیش از ۶ میلیون بازدید کننده داشت؛ امری که نشان می‌دهد جهان به دنبال حقیقت است.

تیزر مستند «کاملا تحت کنترل» که در چهار ماه گذشته به صورت پنهانی فیلمبرداری شده بود، در بحبوحه مثبت شدن تست کرونای دونالد و ملانیا ترامپ و چند نفر از نمایندگان جمهوری‌خواه پخش شد.

ویروس کرونا اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان در استان هوبی چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات‌الریه نام برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۰ (۳۰ دی ۹۸) اولین مورد ابتلا به کرونا به طور همزمان در آمریکا و کره جنوبی مشاهده شد. با گذشت ۹ ماه، این ویروس تاکنون جان ۲۱۰ هزار نفر از شهروندان آمریکایی را گرفته و خسارات اقتصادی گسترده‌ای را به این کشور وارد کرده است. این درحالی است که در کره جنوبی در شرایطی که قرنطینه سفت و سختی هم اعمال نشد، از جمعیت ۵۱ میلیونی شهرنشین تنها ۴۲۰ نفر قربانی کرونا شدند.

مستند کاملا تحت کنترل، فروپاشی کل سیستم آمریکا در اثر قصور و کوتاهی‌های بزرگ رئیس‌جمهوری را آشکار می‌کند و با توسل به شهادت‌های مقامات بهداشتی و گزارشات تحقیقی، اشتباهات دولت آمریکا را در مدیریت این بحران بهداشتی با مخاطب درمیان می‌گذارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1075484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =