بایرن مونیخ وارد رقابت برای جذب هالند شد

باشگاه بایرن مونیخ تلاش خود را برای به خدمت گرفتن ستاره نروژی دورتموند آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از رسانه های آلمانی و فابریتزیو رومانو، به عقیده خبرنگار تخصصی حوزه نقل و انتقالات، باشگاه بایرن‌ مونیخ نیز در فصل آتی در نبرد برای جذب ارلینگ هالند حضور خواهد داشت.

ستاره نروژی دورتموند یکی از مهم ترین اهداف نقل و انتقالاتی برای تابستان بعدی خواهد بود. تقریبا تمامی تیم های برتر اروپایی برای جذب هالند در فصل بعد مبارزه خواهند کرد.

پیش تر از این نیز سران بایرن مونیخ صراحتا اعلام کرده بودند که به سبب حقوق مد نظر ستاره نروژی، بایرن شانسی برای جذب هالند در این تابستان نخواهد داشت. از سویی دیگر، حسن صالح حمیدزیچ نیز مدعی شده بود که بایرن مونیخ با توجه به جایگاهش، خواه ناخواه به دنبال جذب هالند خواهد بود. اما فابریتزیو رومانو معتقد است که بایرن مونیخ هم در این ماراتن حضور خواهد داشت و برای جذب هالند رقابت خواهد کرد. این خبرنگار در این زمینه می گوید:

"مطمئنم بایرن مونیخ هم در رقابت برای جذب هالند شرکت خواهد کرد. می دانم که این کار از نظر آن ها شاید خیلی سخت باشد، اما بایرن مونیخ در رقابت با باشگاه های انگلیسی، پاریسن ژرمن و باشگاه های اسپانیایی حضور خواهد داشت. قطعا مسابقه فوق العاده ای خواهد بود."

رومانو در بخش دیگری از سخنانش به تمجید از عملکرد باواریایی ها در این پنجره تابستانی پرداخت:

"بایرن مونیخ در تابستانی سخت از نظر مالی، در بازار نقل و انتقالات عالی عمل کرد. اوپامکانو یکی از بهترین مدافعان میانی جهان است و لیگ آلمان را می شناسد؛ بنابراین او برای بایرن‌ مونیخ یک خرید عالی بود. جذب سابیتزر نیز در روزهای پایانی پنجره، یک حرکت هوشمندانه از سوی حسن صالح حمیدزیچ بود. مذاکرات به طور کامل انجام شد و با 16 میلیون یورو که قیمتی باورنکردنی است، سابیتزر راهی مونیخ شد. من همچنین طرفدار ناگلزمان هستم و به بایرن مونیخ به خاطر جذب او نیز تبریک می گویم."

رومانو در پایان در مورد بازیکنانی که بایرن مونیخ نتوانست جذب کند نیز گفت:

"سائول نیگس در ژوئن یکی از گزینه های بایرن مونیخ بود. آن ها با ایجنت او صحبت هم کردند، اما قرارداد هرگز منعقد نشد زیرا بازیکن می خواست به لیگ برتر برود. بایرن مونیخ همچنین همیشه به کاماوینگا علاقه داشت، اما تابستان امسال جذب او غیرممکن بود؛ زیرا بایرن مونیخ آمادگی پرداخت این پول را نداشت. رئال مادرید ماه ها در حال برنامه ریزی برای جذب این بازیکن بود و در روزهای آخر کاماوینگا را به خدمت گرفت. انجام این کار برای بایرن‌ مونیخ غیر ممکن بود."

کد خبر: 1109756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =