تاکید وزارت اقتصاد بر بازگردان اموال تملیک شده از سوی بانک‌ها

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی از تاکید وزارت اقتصاد بر بازگردان اموال تملیک شده از سوی بانک‌ها خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز،  سید عباس حسینی در مراسم تحول نظام بانکی به نفع مردم با بیان اینکه برنامه‌های در دستورکار وزارت اقتصاد همان مطالبات مردم است، گفت: در سفرهای استانی شاهد آن هستیم که آنچه را که مردم مطالبه می‌کنند، دقیقا همان برنامه‌هایی است که از بدو تشکیل این دولت، در دستورکار مدیران قرار داشته‌ است.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین سیاست دولت در بحث تحول نظام بانکی، ارتقا و بهبود کیفیت ارایه خدمات به مردم است، اظهار داشت: آسان‌سازی ارایه تسهیلات به مردم در اقصاء نقاط کشور از جمله برنامه‌های وزارت اقتصاد بوده که امروز این موضوع در سراسر کشور جاری و ساری است.

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی ادامه داد: از دیگر موضوعات مورد بحث برخورد با بدحسابان بانکی بوده و موضوع رسیدگی به پرداخت سود مازاد از موضوعات مورد تاکید وزیر اقتصاد است.

حسینی با اشاره به تاکید وزارت اقتصاد بر بازگردان اموال تملیک شده از سوی بانک‌ها تصریح کرد: موضوعی که اخیر مورد تصویب شورای پول و اعتبار قرار گرفته، بحث اغاله و بازگرداندن اموالی است که توسط نظام بانکی تملیک شده و این اموال باید به ظرفیت تولیدی برگردند.

به گفته معاون وزیر اقتصاد، جهت‌گیری وزارت اقتصاد به سمت تسهیلات و ارایه خدمات قرض‌الحسنه است که این موضوع به شدت مورد استقبال مقامات دینی قرار گرفته است.

وی درباره واگذاری اموال مازاد بانک‌ها خاطرنشان کرد: امیدوارم تا پایان سال گزارش شایسته و درخوری از واگذاری اموال مازاد در اختیار مردم و مسئولان قرار دهیم.
انتهای پیام/

کد خبر: 1127713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =