آموزشِ دانشجویان پس از تعطیلات نوروز حضوری می‌شود/ تزریق ۳ دُز واکسن، شرط حضور در دانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان از حضوری‌شدن آموزش در واحدهای این استان پس از تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: دانشجویانی که سه دُز واکسن خود را دریافت کرده‌ باشند می‌توانند در کلاس حاضر شوند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در رابطه با حضوری شدن آموزش در این دانشگاه گفت: با توجه به شرایط ناپایدار و شکننده کرونایی استان گلستان و جلوگیری از بروز ناهماهنگی‌های احتمالی، نمی‌توان تا پیش از نوروز ۱۴۰۱، کلاس‌های دانشگاهی را حضوری کرد.

وی تصریح کرد: براساس دستورالعمل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، در صورت تثبیت وضعیت مطلوب کرونا در استان از ۱۴ فروردین، فعالیت‌های آموزشی همه مقاطع تحصیلی، به‌صورت ۶۰ درصد حضوری و ۴۰ درصد مجازی در واحدهای دانشگاه آزاد گلستان از سرگرفته خواهد شد و دانشجویانی که سه دُز واکسن خود را دریافت کرده‌ باشند می‌توانند در کلاس حاضر شوند.

طاهری افزود: با توجه به این‌که اغلب دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان به‌جز دانشجویان رشته‌های پیراپزشکی بومی هستند؛ برای دانشجویان پیراپزشکی طبق شیوه‌نامه‌های بهداشتی خوابگاه درنظر گرفته شده‌است همچنین آماده بازگشایی سلف و بوفه دانشگاه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نیز هستیم و مشکلی بابت حضوری شدن دانشگاه نداریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان اظهار کرد: انتخاب واحد دروس معارف و عمومی به‌جز درس انس با قرآن کریم که بخش عملی نیز دارد، به گونه‌ای صورت گرفته است که تعداد دانشجویان بیش‌تر از تعداد کلاس‌های موجود است؛ بنابراین آموزش این دروس همچنان مجازی خواهد بود.

طاهری در پایان تأکید کرد: کلاس‌های دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری طبق منوال گذشته در واحدهایی که در شرایط مناسب کرونایی هستند، به‌صورت حضوری ادامه‌ می‌یابد.

خبرنگار: حسن دانش

کد خبر: 1131861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =