زلزله در ساختار دفاعی پرسپولیس

به نظر می‌رسد که در فصل آینده شاهد تغییرات زیادی در خط دفاعی پرسپولیس باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، با اینکه خط دفاعی پرسپولیس عملکرد نه چندان بدی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر تا به اینجای کار از خود به جا گذاشته است اما  یحیی گل محمدی در فکر این موضوع است که دفاعی خود را برای فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر تقویت کند.

از این رو به گوش می‌رسد که چند بازیکن سابق پرسپولیس برای بازگشت به این تیم چراغ سبز نشان داده‌اند و البته ناگفته نماند که باشگاه‌های آنها نیز پیشنهادی تا به این لحظه برای تمدید قرارداد به آنها نداده‌اند.

بازگشت آقای پرحاشیه به پرسپولیس
 یکی از بازیکنانی که برای برگشتن به سرخ‌پوشان چراغ سبز نشان داده است محمد حسین کنعانی زادگان می‌باشد.

این بازیکن که چندی پیش در فضای مجازی سر و صدای بسیار زیادی را به پا کرده بود، مشخص کرده است که دوست دارد برای فصل بعد در کنار گل محمدی و سایر بازیکنان پرسپولیس در لیگ برتر ایران فوتبال خود را دنبال کند.

از طرفی یحیی گل محمدی نیز راضی به بازگشت این بازیکن می‌باشد و اگر توافقات مالی در مورد این بازیکن صورت بگیرد می‌توانیم بگوییم که کنعانی زادگان فصل بعد را در خط دفاعی پرسپولیس خواهد بود.ناگفته نماند که کنعانی زادگان در آخرین بازی تیم خود حتی در لیست ۱۸ نفره این تیم نیز حضور نداشت.

برخلاف شایعات، بیرانوند دوست دارد برگردد!
 چندی پیش نیز شایعه‌ای  در رسانه‌ها منتشر شد که علیرضا بیرانوند علاقه‌ای به برگشت به لیگ ایران ندارد و دوست دارد که فوتبال خود را در تیم‌های اروپایی ادامه دهد. البته ناگفته نماند که این بازیکن در واکنش به این خبر چند توییت در توییتر خود منتشر کرد که نشان می‌داد برخلاف گفته‌ها علاقمند است به ایران بازگردد.

علیرضا بیرانوند که شرایط خوبی را در تیم فعلی خود تجربه نمی‌کند، می‌داند که با برگشت به پرسپولیس احتمال این که به روزهای اوج برسد بسیار زیاد است.

البته باید به این نکته اشاره کرد که یحیی گل محمدی بلاخره قصد دارد که یک گله بزرگ را در دروازه پرسپولیس بگذارد چرا که حامد لک و احمد گوهری آن طور که مشخص است نمی‌توانند انتظارات کادرفنی و هواداران پرسپولیس را برطرف کنند.

بازگشت شجاع به قلب خط دفاعی
 گزینه بعدی که برای بازگشت به پرسپولیس چراغ سبز نشان داده است، شجاع‌خلیل‌زاده می‌باشد. این بازیکن که او همانند کنعانی زادگان شرایط مناسبی در تیم فعلی خود ندارد به مدیران پرسپولیس رسانده است که اگر شرایط مناسبی برای وی مهیا شود دوست دارد که فصل آینده در این تیم بازی کند.

از طرفی یحیی گل محمدی نیز دوست دارد که خط دفاعی خود را تقویت کند و این بازیکنان پیش از این نشان داده‌اند که می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند.

انتظار برای جذب بازیکن
 با اینکه یحیی گل محمدی لیست خود را به باشگاه تحویل داده است، اما هنوز مشخص نیست که خواستار چه بازیکنانی شده است و اگر یحیی گل محمدی قصد داشته باشد که این سه بازیکن را جذب کند باید دید که مدیران برای جذب این بازیکنان چه پیشنهاداتی را به آنها خواهند داد و آیا این بازیکنان به پرسپولیس بازخواهند گشت تا در لیگ برتر فصل آینده همراه این تیم باشند یا خیر؟

کد خبر: 1133158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ساوالان IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      0 0
      ببخشید میشه بفرمایید پول خرید این بازیکنان را از کجا میاره؟