یحیی ۲ بازیکن را نمی‌خواهد

با نزدیک شدن به پایان لیگ برتر، مدیران تیم‌ها به فکر تمدید قرارداد بازیکنان خود هستند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، با نزدیک شدن به پایان لیگ برتر، مدیران تیم‌ها به فکر تمدید قرارداد بازیکنان خود هستند. از این رو به گوش می‌رسد، مدیران پرسپولیس برای تمدید قرارداد چند بازیکن خود با نظر سرمربی، وارد مذاکره شده اند.

یکی از بازیکنانی که قرار بود قرارداد او تمدید شود، میلاد سرلک بود که روز گذشته در رسانه عنوان شد که این بازیکن با یک تیم خارجی قرارداد امضا کرده است که این موضوع هنوز توسط مدیران پرسپولیس تایید یا تکذیب نشده است.

شنیده‌های خبرنگار ایسکانیوز حاکی از این است که از بین بازیکنانی که قراردادشان باید تمدید شود، یحیی گل محمدی نام دوبازیکن را به باشگاه داده است که قرار نیست فصل آینده در پرسپولیس بازی کنند.

این دو بازیکن در دیدار برابر هوادار نیز عملکرد خوبی از خود به جا نگذاشتند و علاوه بر اینها مورد انتقاد هواداران در فضای مجازی نیز قرار گرفتند.

از طرفی ماندن یا نماندن یحیی گل محمدی در پرسپولیس هنوز مشخص نیست و امکان دارد سکان هدایت سرخپوشان در فصل آینده به عهده سرمربی دیگری باشد اما تا به اینجای کار گل‌محمدی تاکید کرده است که بازیکنان کلیدی پرسپولیس قبل از پیوستن به تیم‌های دیگر قرارداد خود را تمدید کنند.

کد خبر: 1135736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =