رشیدی: این استقلال شایسته قهرمانی لیگ و حذفی است

پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم امسال شایستگی قهرمانی در هر دو جبهه لیگ برتر و جام حذفی را دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص رای کمیته انضباطی، جام حذفی، شرایط استقلال و عملکرد سید حسین حسینی، مصاحبه‌ای با منصور رشیدی پیشکسوت استقلال داشتیم که در ادامه می‌خوانید:

رشیدی در خصوص حرکت یحیی گل‌محمدی و حکم کمیته انضباطی گفت: فشار بر روی کادر فنی و بازیکنان زیاد است و همین باعث می‌شود برخی مواقع حرکاتی انجام دهند. مربیانی که با تجربه‌تر هستند بیشتر تامل می‌کنند، بعضی مواقع فشارهای عصبی وارد می‌شود و باعث می‌شود این حرکات انجام شود. بنده گل‌محمدی را می‌شناسم، فردی آرام است و خیلی کم حرف می‌زند. به نظر من ۶ جلسه برای گل‌محمدی زیاد است. رنگ ما آبی است اما باید انصاف داشته باشیم و حقیقت را نباید کتمان کنیم. اما معتقدم اگر فرهاد مجیدی همچین کاری را کرده بود بیشتر محروم می‌شد. بنده بازیکن بودم و آشنایی دارم با فوتبال و فشار عصبی بیش از حد باعث به وجود آمدن حرکات می‌شود اما مربیان باید بیشتر رعایت کنند.

پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط استقلال نیز اظهار داشت: استقلال اوایل لیگ برتر نمایش ضعیفی داشت و هماهنگ نبود، دلیلش هم این بود که فرهاد مجیدی تیم جوانی بسته بود و برای هماهنگ شدن به چند هفته زمان نیاز داشت. اما حالا تیم آماده و سرحال است و تاکتیک‌هایی که مربی از بازیکنان می‌خواهد به خوبی انجام می‌شود. استقلال شایستگی کسب جام را دارد و قطعا می تواند در لیگ و جام حذفی قهرمان شود.

رشیدی درپاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند نساجی را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند گفت: ساکت الهامی تیم خیلی خوبی ساخته است و نساجی حریف سختی برای استقلال است، اما استقلال هم شرایط خوبی دارد، صدر جدول است و انگیزه‌ی زیادی برای کسب جام دارد و به نظر من می‌تواند نساجی را شکست دهد.

منصور رشیدی در خصوص عملکرد حسینی خاطرنشان کرد: سید حسین حسینی در این فصل هیچ نقطه ضعفی نداشته است، خروج‌ها و سیوهایش خیلی خوب است. بازی با پیکان واقعا این دروازه‌بان ستاره استقلال نبود ستاره زمین بود و سه چهار موقعیت صد درصد گلزنی پیکان را گرفت.از آمادگی خوبی برخوردار است و شایستگی دروازه‌بانی تیم ملی را دارد.

علیرضا آذربرزین

کد خبر: 1136069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =