مشارکت ۳۰۰ میلیاردی سرمایه‌گذاری طنین در رویداد ملی گام دوم دانشگاه

تفاهم‌نامه همکاری مشترک به منظور فعال‌سازی ظرفیت‌های سامانه سرمایه‌گذاری فرشتگان طنین در راستای تحقق اهداف رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی امضا شد و سامانه سرمایه‌گذاری فرشتگان طنین تا سقف ۳۰۰ میلیارد ریال در رویداد مشارکت می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، تفاهم‌نامه همکاری مشترک به منظور فعال‌سازی ظرفیت‌های سامانه سرمایه‌گذاری فرشتگان طنین در راستای تحقق اهداف رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی به امضای  علیرضا رضائی، مدیرعامل سامانه سرمایه گذاری فرشتگان طنین (شرکت دانش‌بنیان طیف نگار یکتا نوین) و  عسکری غلام‌زاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی رسید.

در ابتدای این جلسه  رضایی و غلام‌زاده به بیان دیدگاه‌های خود در مورد جایگاه صندوق‌های پژوهش و فناوری و سامانه های سرمایه گذاری در زیست‌بوم نوآوری کشور پرداختند و خدمات قابل ارائه به شرکت‌کنندگان، استارتاپ‌ها، صاحبان ایده، تیم‌ها و شرکت‌های فناور، خلاق و دانش‌بنیان حاضر در رویداد ملی گام دوم را تبیین کردند.

لازم به ذکر است، مطابق این تفاهم‌نامه صندوق دانشگاه آزاد اسلامی بسترهای لازم جهت حضور سامانه سرمایه گذاری فرشتگان طنین (شرکت دانش‌بنیان طیف نگار یکتا نوین) در رویداد ملی گام دوم و بهره‌برداری حداکثری این صندوق از فرصت‌های مشارکت، سرمایه‌گذاری و سایر خدمات مدنظر را فراهم می کند.

همچنین سامانه سرمایه گذاری فرشتگان طنین نیز با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های مادی و معنوی خود، جهت برگزاری رویداد و حمایت از ایده‌ها، پروژه‌ها و محصولات فناورانه منتخب خود در قالب تسهیلات، مشارکت، سرمایه‌گذاری، صدور ضمانت‌نامه بر اساس تشخیص واحد اعتبارسنجی تا سقف ۳۰۰ میلیارد ریال و مسئولیت اجتماعی، اسپانسرینگ، هزینه تبلیغات، برندینگ و ... در صورت جذب و همرسانی نیازها و چالش‌های فناورانه جامعه و صنعت به شرکت‌ها، هسته‌های فناور و گروه‌های پژوهشی حاضر در رویداد اقدام می کند.

با امضای این تفاهم‌نامه صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تا به حال توانسته است مجموعاً تا سقف ۷۰۷ میلیارد تومان ظرفیت اعتباری برای شرکت‌کنندگان در رویداد ملی گام دوم ایجاد کند.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1138833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =