دریادار تنگسیری: کوچک‌ترین ‌تهدید دشمن‌ را پاسخ پشیمان‌کننده می‌دهیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه به سطح اطمینان‌بخشی از آمادگی رزمی رسیده‌ایم، گفت: ‌کوچک‌ترین ‌تهدید دشمن‌ را پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده می‌دهیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، ‌دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه یازدهمین مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده ها و فرزندان پاسدار در مشهد مقدس با بیان اینکه مبنای مبارزه ما با استکبار جهانی و ظالمان براساس مبانی و آموزه‌های قرآنی است‌، اظهار داشت: ما نه ظلم می‌کنیم و نه زیر بار ظلم می‌رویم‌، هر جا مظلومی در عالم بیابیم به او کمک می‌کنیم و انتظار نداریم که ظالمان جهان از جمله آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌های کودک‌کش از ما تعریف کنند.آنها ظالم هستند و  ما مظلوم مقتدر، یعنی به برکت انقلاب اسلامی این شهامت را پیدا کرده ایم که با اقتدار از خودمان دفاع می کنیم‌.

بیشتر بخوانید

سپاه پاسداران: اسرائیل به پایان خود نزدیک است

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ما امروز باید به آموزه های قرآنی عمل کنیم‌، افزود: ‌قرآن نیاز امروز ماست؛ نه فقط نیاز ملّت و جامعه‌ی اسلامی ما بلکه نیاز جامعه‌ی بشری است،  خردمندان و آزادمردان جهان به قرآن نیاز دارند. قرآن با استکبار مخالفت میکند، قرآن است که با ظلم و ظالمان صریحاً مبارزه می کند. گرفتاری امروز مردم جهان، همین اعتماد به ظالمان است، ولی فرهنگ قرآنی مبارزه با ظلم و ظالم است.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری افزود: قطعا برای ما افتخاراست که محافظین و پاسداران انقلاب اسلامی مورد قبول دشمنان اسلام و ظالمان نباشند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه درباره وضعیت آمادگی رزم  نیروی دریایی سپاه با اشاره به آیه شریفه « وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم » ابراز داشت: امروز به لطف عنایات ویژه خداوند متعال و هدایت‌های عالمانه و داهیانه مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی)، تمام ارگان های نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی در سطح قابل قبول از آمادگی رزمی رسیده‌اند که برای انجام فرمان‌ لحظه‌شماری می‌کنند و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز همچون سایر نیروها ، با توکل بر خداوند سبحان و توجه ویژه به موضوع ارتقای توان رزم‌، به سطح اطمینان‌بخشی از آمادگی رزم رسیده که دشمنان می دانند اگر بخواهند تهدیدی در عرصه دریا علیه منابع و منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد نمایند در سطح بالاتری پاسخ قاطع و پشیمان کننده ای دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1139495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =