نخستین دوره تخصصی مقدماتی پایتون توسط مدرسه عالی مهارت هوش مصنوعی برگزار شد

نخستین دوره تخصصی مقدماتی پایتون به همت مدرسه عالی مهارت هوش مصنوعی دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و با استقبال بسیار خوب دانشجویان، اساتید، دانش آموزان و فارغ التحصیلان در محیطی کارگاهی و با رویکرد عملی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهدی جهانگیری رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد درباره برگزاری نخستین دوره تخصصی مقدماتی پایتون گفت: امروزه زبان های برنامه نویسی متعددی با اهداف مختلفی در دنیای کامپیوتر وجود دارند که هر یک دارای ویژگی های خاص و کاربردهای مخصوص به خود هستند.

جهانگیری بیان کرد: پایتون  یکی از این زبان های شی گرا، تفسیری و سطح بالا و همه منظوره است که هم اکنون این زبان برنامه نویسی یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی دنیاست که از دلایل محبوب بودن این زبان برنامه نویسی می توان سادگی در فراگیری و نحوه استفاده آن را عنوان کرد.

وی افزود: از ویژگی‏‌های دیگر این زبان برنامه نویسی میتوان به توسعه پذیری و خوانایی کدها و قابل حمل بودن آن اشاره کرد.

جهانگیری عنوان کرد: پایتون کاربردهای بسیار زیادی در حوزه های مختلف علوم از جمله برنامه های تحت وب، اپلیکیشن ها، نرم افزارها و بازی ها و غیره دارد. از این رو با توجه به مزایا و محبوبیتی که پایتون امروزه در دنیا پیدا کرده است و همچنین کاربردهای بسیار متنوع آن، می توان آینده بسیار روشنی برای افراد و متخصصین این حوزه پیش بینی کرد.

رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد تصریح کرد: با توجه به اینکه هر روزه شرکت‌ها، استارت‌آپ‌ها، هلدینگ‌ها و کسب‌وکارهای بسیاری به دنبال یافتن نیروهای مختصص برای حرفه‌ای شدن سازمان خود هستند، مدرسه عالی مهارت هوش مصنوعی با تحلیل و شناخت مهارت‌های مورد نیاز این شرکت‌ها، دوره‌های آموزشی و تخصصی خود را با تخصصی‌ترین و به‌روزترین سرفصل‌های آموزشی برنامه‌ریزی و برگزار می‌کند.

نکیسا توکلی عضو هیئت علمی گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری مربی این دوره آموزشی بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1153239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =