دانشگاه‌ها باید به سمت فعالیت‌های دانش‌بنیان حرکت کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: دانشگاه‌ها باید به سمت فعالیت ‌های دانش‌ بنیان حرکت کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محسن حسین میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: دانشگاه‌ها باید به سمت فعالیت ‌های دانش‌ بنیان حرکت کنند. حوزه پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در خصوص فعالیت های دانش بنیان اقدامات موثری انجام داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش شود تا امکانات مورد نیاز برای خوابگاه ‌های دانشجویی، سلف سرویس، کلاس‌های درس، کارگاه ‌ها و آزمایشگاه‌ ها فراهم شود تا در مهرماه سال جاری شاهد رضایت کامل دانشجویان باشیم.

وی در بازدید از مراحل ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای سال تحصیلی جدید و بازگشایی در این واحد داشگاهی انجام شده است، تأکیدکرد: باید بستری برای ارتقای سطح علمی دانشجویان در مراکز دانشگاهی فراهم شود و مسائل فرهنگی در کنار مسائل آموزشی مورد توجه قرار بگیرد و تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی فعال شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد هم در این نشست صمیمی با ارائه گزارشی کامل از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه بیان کرد: بر اساس سند توسعه متوازن آموزش علوم پزشکی و نقشه جامع رشته مقاطع دانشگاه آزاد اسلامی تا سال 1404 که در شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد تصویب قرار گرفت، با تأسیس چهار رشته جدید کارشناسی ارشد بهداشت و ایمنی مواد غذایی، پزشکی عمومی، کارشناسی پیوسته تکنولوژی اتاق عمل و کارشناسی ارشد پرستاری سلامت جامعه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و رشته کارشناسی بهداشت مدارس در دانشگاه آزاد واحد بروجن موافت شد.

ابراهیم رحیمی عنوان کرد: برای تأسیس این رشته و جذب جوانان علاقه مند باید در این مرحله زیر ساخت های لازم جهت جذب دانشجو در بازه زمانی ذکر شده فراهم شود که تأمین زیر ساخت های مذکور نیازمند حمایت و همکاری مسئولین استانی به ویژه مساعدت های دولتی است.

وی اظهار امیدوار کرد: : با گسترش رشته های علوم پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی بتواند در جهت خدمت رسانی و ارتقای سطح بهداشت و درمان در استان چهارمحال و بختیاری و کشور گام های مؤثرتری بردارد.

ادای احترام به پنج شهید گمنام دانشگاه، بازدید از مراحل ثبت نام دانشجویان جدیدالورود، دیدار حسین میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با کارکنان قسمت ثبت نام ها و بازدید از سلف سرویس دانشگاه از دیگر برنامه های حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد بود.

اتتهای خبر/

کد خبر: 1153762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =