مربی نساجی: کادر مس در طول بازی جنگ روانی راه انداخت

کمک مربی تیم فوتبال نساجی گفت: تنها مس نیست که از داوری متضرر شده و ما هم در دور رفت متضرر شدیم، اما اشتباهات داوری چیزی نیست که مسبب آن تیم حریف باشد. مس رفسنجان جنگ روانی علیه ما درست کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مجید انگشتان، کمک مربی تیم فوتبال نساجی در گفت وگویی درباره تساوی یک بر یک نساجی برابر مس رفسنجان، اظهار داشت: با توجه به نتیجه‌ای که در بازی با پرسپولیس گرفتیم، این دیدار هم خیلی خوب بود. توانستیم این بازی را به سلامت پشت سر بگذاریم. با توجه به اتفاقاتی که افتاد بازی بدی نبود اما می‌توانستیم سه امتیاز این دیدار را بگیریم. در این دیدار با خلق موقعیت، جریان بازی با مس را متوقف کردیم. در نیمه نخست شانس با ما بود تا گل بزنیم. نیمه دوم هم پایاپای پیش رفت.

داور بازی پرسپولیس - نساجی به کمیته انضباطی دعوت شد

وی در واکنش به سخنان کادر فنی تیم حریف درباره اینکه حق آنها در نیمه اول خورده شد و گل پنالتی هم مشکوک بود، گفت: از یک جهاتی به کادر مس درباره آفساید حق می‌دهم. هر آدم منصفی می‌داند که چه اتفاقی در بازی افتاد، اما پنالتی ما درست بود.

کمک مربی نساجی ادامه داد: تنها مس نیست که از داوری متضرر شده، اغلب تیم‌ها متضرر شده‌اند. حتی ما نیز در نیم فصل اول برابر سپاهان، ملوان و پیکان از اشتباهات داوری متضرر شدیم، اما اشتباهات داوری چیزی نیست که مسبب آن تیم حریف باشد. مس رفسنجان جنگ روانی علیه ما درست کرد. این موضوعات نشان‌دهنده الزام‌آور بودن وجود VAR است زیرا همه مربیان دارند تبعات می‌دهند.

وی درباره دیدار با سپاهان، گفت: سپاهان تیم بزرگی است و تاکنون نتایج درخشانی داشته است. تیمی که مربی رده بالایی دارد. اگر بازی برابر استقلال و پرسپولیس را از کارنامه نساجی کم کنید، می‌دانیم که آن کیفیت لازم را نداشتیم، اما جلوی دیگر تیم‌ها دست و پابسته نبودیم. ما برابر فولاد و تراکتور امتیاز گرفتیم. هر چند اینگونه هم نیست تا برابر سپاهان بازی خیلی راحتی داشته باشیم.

تیم فوتبال نساجی در هفته شانزدهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک برابر مس رفسنجان و ۲۱ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1168290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =