راه‌اندازی ۴۰هزار نیروگاه برق خورشیدی با مشارکت مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تا پایان امسال ۴۰ هزار نیروگاه برق خورشیدی با مشارکت مددجویان کمیته امداد در کشور راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد روز پنجشنبه در نشست با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده تلاش می‌شود سال آینده ۵۰ تا ۶۰ هزار پنل خورشیدی با مشارکت مددجویان کمیته امداد راه اندازی شود.

پرداخت ۳۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان

وی اظهار کرد: نصب و راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی با هدف توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد انجام می‌گیرد.

بختیاری با بیان اینکه ۶۰ پهپاد برای استفاده در امور کشاورزی در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار گرفته است گفت: زنجیره تولید در حوزه مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در حال تکمیل شدن است.

وی کمک‌های مردمی به مددجویان کمیته امداد در استان بوشهر در ۱۰ ماه امسال را ۳۰۹ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اکنون در این استان ۲۱۴ مرکز نیکوکاری در بخش‌های مختلف ایجاد شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صنعت نوغان‌داری را یکی از محورهای اشتغال‌زایی دانست و بیان کرد: مددجویان کمیته امداد در ۱۰ ماه امسال ۵۶۷ تن پیله ابریشم با گواهی جهاد کشاورزی تولید کردند که از این طریق ۱۱.۵ درصد تولید ابریشم پیله کشور توسط مددجویان این نهاد انجام شده است.

شرکت در جشن خودکفایی سه هزار مددجوی کمیته امداد، سرکشی از خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد و حضور در جلسه شورای مدیران استان بوشهر و کارکنان کمیته امداد این استان از جمله برنامه‌های سفر ۲ روزه رئیس کمیته امداد به استان بوشهر است.

خبرنگار: علی خلیلی طهرانی

انتهای پیام/

کد خبر: 1170757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =