اختتامیه دومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از برگزاری آیین اختتامیه دومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت با موضوع علوم، آیه ها و هنرهای قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهرداد یادگاری افزود: تعداد 82 اثر از دانشجویان، کارکنان، استادان و فرزندان کارکنان و استادان در قالب نقاشی، خوشنویسی و نماهنگ به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که پس از داوری آثار، 15 اثر به عنوان آثار برتر انتخاب و تجلیل خواهند شد.

وی اظهار کرد: نمایشگاه آثار هنری هنرمندان با محوریت انسان در قرآن، ثواب مومنان، عقاب کافران، انسان های بهشتی و جهنمی، قصه های قرآنی و ظهور منجی و آخرالزماان در قرآن در مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برپا شده است.

یادگاری یادآور شد: آیین اختتامیه دومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت با موضوع علوم، آیه ها و هنرهای قرآنی با حضور دکتر جواد علمایی مشاور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی کشور و دیگر مسئولان استانی و دانشگاهی، یکشنبه هفتم اسفندماه همزمان با میلاد امام سجاد علیه السلام در تالار امام خمینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1172397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =