تربیت نیروی انسانی کارآمد با راه‌اندازی مدارس مهارتی در دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی هماهنگی استان‌ها بر تربیت نیروی انسانی کارآمد با راه‌اندازی مدارس مهارتی در دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی سروری مجد مشاور ریاست دانشگاه و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی هماهنگی استان ها و دکتر سیدرضا موسوی‌نیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک بازدید کردند.

سروری مجد در این بازدید با تبیین برخی دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مسائل اجتماعی بر لزوم تعامل مؤثر دانشگاهیان با جامعه تأکید کرد و گفت: نگاه دانشگاه آزاد اسلامی صرفاً فعالیت آموزشی نبوده و با توجه به دغدغه‌مندی و رسالت اجتماعی خود امروز به یک سازمان حل مسأله تبدیل شده است.

تربیت نیروی انسانی کارآمد با راه‌اندازی مدارس مهارتی در دانشگاه آزاد اسلامی

وی با اشاره به اینکه نقش فعال دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی مشهود است، تصریح کرد: براساس نیاز هر منطقه و شرایط اقلیمی و اقتصادی، مأموریت‌های هر واحد مشخص و تعریف شده، به نحوی که با استفاده از ابزارهای در اختیار به شناسایی و حل مسائل می‌پردازند.

 سروری مجد به فعالیت پررونق و توأمان کشاورزی و صنعتی در منطقه ورامین اشاره و تصریح کرد: شرایط اقتصادی و بافت موجود منطقه‌ای عاملی مؤثر برای راه‌اندازی مدارس مهارتی است، از سویی در شرایط کنونی همه خانواده‌ها برای اشتغال فرزندان خود دغدغه جدی دارند که دانشگاه می‌تواند با راه‌اندازی مدارس مهارتی ضمن تربیت نیروی انسانی کارآمد، به اقتصاد منطقه هم کمک کند.

رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود حضور و بازدید میدانی از واحدهای دانشگاهی را با هدف کمک به رفع نیازها، تسهیل در اخذ مجوزهای سازمانی و پیگیری موضوعات در هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد و ادامه داد: یکی از موضوعاتی که همواره برای مدیران بالادستی سازمان مرکزی از اهمیت بالایی برخوردار بوده، موضوع تطبیق اقدامات صورت گرفته در واحدهای دانشگاهی در راستای تحقق برنامه تحول و تعالی و بیانیه تعلیم و تربیت اجتماعی است.

تربیت نیروی انسانی کارآمد با راه‌اندازی مدارس مهارتی در دانشگاه آزاد اسلامی

سروری‌مجد پس از بازدید از ظرفیت‌های فعال مزارع تحقیقاتی و تولیدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های واحد ورامین ـ پیشوا همچون منابع انسانی و امکانات مادی، مزارع تحقیقاتی و تولیدی در مقایسه با برخی از استان‌های کشور قابل توجه‌تر است.

خبرنگار: امیرحسین زمانی

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1173193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =