امکانات بالا و شکل‌گیری فضای همدلی میان صاحبان ایده، مزیت اصلی پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد نجف آباد

نماینده یک شرکت دانش بنیان حاضر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد نجف آباد، امکانات بالا و شکل‌گیری فضای همدلی میان صاحبان ایده را از مزیت‌های اصلی این پارک عنوان کرد.

محمدحسین زنجانی نماینده شرکت شهر هوشمند آرشان حاضر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد نجف آباد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درخصوص خدمات ارائه شده توسط این مجموعه بیان کرد: در مجموعه اکسین‌یار طب طراحی، ساخت، ارتقاء و تعمیرات تجهیزات تنفسی به ویژه اکسیژن‌ سازهای خانگی صورت می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: در طول دو سال و نیم گذشته که فعالیت خود را آغاز کردیم با حمایت‌های دانشگاه مثل برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، مشاوره با اساتید متخصص، در اختیار گذاشتن مکان فعالیت و عقد قرارداد با مراکزی مانند هلال احمر نجف آباد روند فعالیت ما تسهیل شده است. 

زنجانی با اشاره به خدمات نوین پارک علم و فناوری نجف آباد گفت: در پارک علم و فناوری که به تازگی افتتاح شده است امکانات به روز و سطح بالایی وجود دارد. یکی از مزیت‌های این مکان وجود فضای همدلی و دوستی میان افراد صاحب ایده است. همچنین وجود امکانات رفاهی و تفریحی موجود در این مکان کار را برای ما آسان‌تر کرده است. 

وی افزود: این فرصت سبب شد که ما بتوانیم توان‌مندی‌های خود را در معرض نمایش قرار دهیم. ما همچنین در زمینه خانه‌های هوشمند و نمایندگی برند TIS تحت عنوان شرکت شهر هوشمند آرشان فعالیت و اماکن و منازل را هوشمندسازی می‌کنیم.

خبرنگار: فاطمه لشنی‌زند

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1173495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =