همدانی: استقلال در مسیر قهرمانی قرار دارد

پیشکسوت استقلال گفت: آبی‌پوشان در مسیری قرار گرفته‌اند که می‌توانند همچون فصل گذشته در لیگ برتر قهرمان شوند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ستار همدانی با اشاره به پیروزی استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. بازی با فولاد و در اهواز، برای هر تیمی سخت است. فولاد تیم منسجمی است که خط هافبک جنگنده‌ای دارد.

پاشازاده: استقلال هر روز با یک مشکل روبه‌رو می‌شود

وی افزود: اما استقلال توانست از ابتدا با کنترل بازی، به خوبی بازی را مدیریت کند و موقعیت‌های خوبی هم بسازد. با اینکه بازی پرفشار و سنگینی بود اما تیم ساپینتو توانست به خوبی کار کند. شاید کمتر کسی تصور چنین برد و امتیازگیری را از استقلال داشت، اما اندیشه‌های هجومی ساپینتو باعث شد فولاد در خانه خودش نتواند عملکرد همیشگی را داشته باشد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: البته تیم علیرضا منصوریان هم دست و پا بسته نبود. فولاد نسبت به بازی‌های گذشته یک تفاوت مهم داشت و این بود که با نفرات زیاد در زمین استقلال سعی در پرس کردن داشت. در واقع خبری از بازی بسته و کاملا دفاعی این تیم نبود.

همدانی تصریح کرد: فولاد خوزستان موقعیت‌هایی هم ایجاد کرد و حتی پرس این تیم دو بارخط دفاع استقلال را وادار به اشتباه کرد. در کل استقلال در ادامه روند خوبش موفق شد سه امتیاز مهم را به دست بیاورد که در راه قهرمانی کمک بزرگی برای ساپینتو و تیمش خواهد بود.

وی تاکید کرد: استقلال در مسیری قرار گرفته است که می‌تواند همچون فصل گذشته به مقام قهرمانی در لیگ رسیده و بتواند شادی را برای هواداران به ارمغان آورد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: امیدوارم حالا که استقلال با بهترین نتایج به تعطیلات رفته، برنامه‌ریزی درست و دقیقی داشته تا بتواند پس از شروع مجدد مسابقات نتایج خوبش را ادامه دهد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1174752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =