گواردیولا: هت‌تریک هالند دردسر می‌شود

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی می‌گوید که هت‌تریک کردن مهاجم نروژی برای این بازیکن دردرسرساز است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی با اشاره به هت‌تریک ارلینگ هالند، ستاره نروژی این تیم در بازی برای برنلی در جام حذفی انگلیس، گفت که این هت‌تریک‌ها برای هالند دردسرساز است چون انتظارات را از او بالا می‌برد.

هالند در پنج روز هشت گل برای سیتی به ثمر رساند که سه‌تای آن در دیدار شنبه‌شب برابر برنلی در جام حذفی به ثمر رسید. او سه‌شنبه هفته گذشته نیز برابر لایپزیش در لیگ قهرمانان هم پنج گل زده بود.

بالاترین دستمزدها در لیگ جزیره اعلام شد

مرد نروژی در حال حاضر در فصل جاری ۴۲ گل زده و ۶ بار هت‌تریک کرده و گواردیولا درباره این موضوع معتقد است: این پسر در آینده دچار مشکل خواهد شد. مردم از او انتظار دارند که هر باز سه یا چهار گل بزند و قرار نیست این اتفاق بیفتد.

وی افزود: مردم و طرفداران کمی دراین‌باره حرف می‌زنند البته می‌دانم که او توجهی نمی‌کند. او ذهنیت مثبتی دارد و هرگز گلایه نمی‌کند. به‌اندازه‌ای که ما خوب بازی کنیم، او هم گل خواهد زد. درباره اعداد و ارقام نظری نمی‌دهم. ما اینطور بازی می‌کنیم و هالند هم گل می‌زند.

سیتی در حالی به تعطیلات فیفادی می‌روند که در رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ جزیره قرار دارد، به یک چهارم لیگ قهرمانان رفته و در جام حذفی هم به نیمه‌نهایی رسیده است.

تیم گواردیولا این فرصت را دارد تا کاری که منچستریونایتد با سرالکس فرگوسن در سال ۱۹۹۹ کرد را تکرار و سه‌گانه را فتح کند.

گواردیولا درباره این فرصت گفت: قطعا در موقعیت خوبی هستیم. هرگز این حس را ندارم که می‌توانیم روی هر کرنر و ضربه آزاد به گل برسیم. فکر می‌کنم آرسنال امتیاز از دست می‌دهد و ما هم تقریبا باید همه بازی‌ها را ببریم. بازی کردن مقابل بایرن باعث افتخار است و در هر سه جام، بخت قهرمانی داریم. فکر می‌کنم بازیکنان می‌دانند که نباید ببازیم در غیر این صورت کار تمام است و این همان چیزی است که باعث می‌شود بهترین‌مان را به نمایش بگذاریم و این واقعیت ماجرا است.

خبرنگار: پیمان ملکی ابرغانی

انتهای پیام/

کد خبر: 1175307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =